ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اقتصادی Y360 رسما از هوآوی معرفی شد

اگر به دنبال یک تلفن هوشمند اقتصادی هستید بهتر است نگاهی به مدل U360 از هوآوی داشته باشید. این موبایل قیمت پایینی دارد با این همه، امکانات آن در سطح قابل قبولی است و قطعا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اگر به دنبال یک تلفن هوشمند اقتصادی هستید بهتر است نگاهی به مدل U360 از هوآوی داشته باشید.

این موبایل قیمت پایینی دارد با این همه، امکانات آن در سطح قابل قبولی است و قطعا می توانند نظر شما را به خود جلب نمایند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت دقیق این گجت هنوز هم اعلام نشده اما آنطور که کمپانی سازنده وعده داده، این مبلغ پایین تر از 100 پوند در انگلستان خواهد بود.

شرکت مورد بحث همچنین اطلاعاتی در مورد اینکه کدام کشور ها می توانند در آینده این محصول را دریافت کنند در اختیار خبرنگاران قرار نداده و نگفته که قیمت آن دقیقا چقدر است، با این حال، براساس قیمتی که برای آن در انگلستان اعلام گردیده می توان حدس زد که رقم در حدود 150 دلار خواهد بود.

در ازای پولی که برای خرید این محصول می پردازید، یک چیپست 1.2 گیگاهرتزی کم مصرف با 512 مگابایت رم دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، 4 گیگابایت حافظه داخلی هم برای تلفن هوشمند مورد بحث در نظر گرفته شده که بخشی از آن صرف نرم افزارهای از پیش نصب شده روی دستگاه می شود. با این همه جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود چراکه می توانید به لطف درگاه میکرو اس دی در نظر گرفته شده برای آن ظرفیت حافظه تلفن هوشمند خود را ارتقاء دهید.

نمایشگر این اسمارت فون از نوع 4 اینچی با رزلوشن 854 در 480 پیکسل است که در هر اینچ آن 244 پیکسل جای گرفته اند.

این رزولوشن همانطور که شما نیز خواهید پذیرفت در سطح بسیار پایینی قرار دارد، بنابرای اگر قصد دارید که با موبایل خود به تماشای فیلم بنشینید بهتر است که نظرتان را تغییر دهید.

با در نظر داشتن تراکم پیکسلی نمایشگر این تلفن هوشمند می توان اینگونه نتیجه گرفت که از این لحاظ اندکی بهتر از مدل 4G LTE خود یعنی Y635 است که همان تعداد پیکسل را روی یک نمایشگر بزرگ تر جای داده است.

همانطور که گفته شد، Y360 نمایشگر کوچکی دارد و این بدان معناست که کار کردن با آن بسیار ساده خواهد بود و به راحتی می توان با یک دست آن را حمل نمود.

از این رو، برای آنها که به دنبال خرید یک تلفن هوشمند جمع و جور هستند که در داخل جیبشان هم به راحتی جای بگیرد، این محصول می تواند گزینه جذاب باشد.

بدنه پلاستیکی این موبایل به رنگ سفید خالص است و با محصولات لوکس شرکت های رقیب تفاوتی فاحش دارد، با این همه، این موضوع به هیچ وجه از کارایی تلفن هوشمند جدید هوآوی کم نمی کند و دست کم در میان مدل های اقتصادی که به رنگ مشکی یا خاکستری هستند می تواند گزینه ای جذاب باشد.

این تلفن هوشمند دارای یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی است و یک دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی هم روی بدنه آن به چشم می خورد.

اما بزرگ ترین مشخصه ای که غیابش در این موبایل به چشم می خورد 4G LTE یا جدیدترین نسل از فناوری تلفن های موبایل است که امکان اتصال سریع تر دستگاه به اینترنت را فراهم می کند.

اما به خاطر همین فقدان، قیمت موبایل مورد بحث تا حدود زیادی پایین آمده و کمپانی سازنده به همان استاندارد 3G که سال هاست از آن استفاده می کنیم بسنده کرده.

بنابراین اگر سرعت بالای اینترنت از جمله فاکتورهای مورد نظر شما برای خرید نیست می توانید با خیال آسوده آن را در میان گزینه های مورد نظرتان قرار دهید.

هوآوی اعلام کرده که این تلفن هوشمند همراه با نسخه 4.4.4 اندروید ارائه خواهد شد که در واقع یک نسل عقب تر از جدیدترین نسخه این سیستم عامل محسوب می گردد.

به عنوان یک تلفن هوشمند اندرویدی، Y360 می تواند عمل انتقال اپلیکیشن ها از تلفن های قدیمی یا دانلود موارد جدید را از روی گوگل پلی و دیگر فروشگاه های اندروید انجام دهد.

نکته دیگری که باید در مورد این تلفن هوشمند مطرح گردد این است که به خاطر بهره مندی از رابط کاربری Emotion UI ظاهر آن تا حدودی با دیگر محصولات اندروید هم رده اش فرق دارد.

این تلفن دارای یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی است که تا حدودی رزولوشن پایین نمایشگر را جبران می کند. باتری این محصول قابلیت جدا شدن از بدنه آن را دارد و به همین دلیل می توانید همیشه یک عدد از آن را به عنوان ذخیره با خود همراه داشته باشید.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • هادی
    هادی | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    یهو دشارژ میشه دارم من نگیرید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی