ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامت ایسر با قیمتی کمتر از 90 دلار رونمایی شد

این جدیدترین پوشیدنی ایسر برای دستان شماست و Liquid Leap+ نام گرفته و شباهت زیادی به یک دستبند معمولی تناسب اندام دارد که می تواند اعلان های تلفن همراه تان را نیز نمایش دهد. از نظر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۰

این جدیدترین پوشیدنی ایسر برای دستان شماست و Liquid Leap+ نام گرفته و شباهت زیادی به یک دستبند معمولی تناسب اندام دارد که می تواند اعلان های تلفن همراه تان را نیز نمایش دهد.

از نظر ظاهری هم باید بگوییم که محصول یاد شده دنباله رو Liquid Leap است؛ بدان معنا که شباهت قابل توجه ای میان آن و دستبندهای گارمین، مایکروسافت و سامسونگ وجود دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

محصول مورد بحث از استاندارد Bluetooth 4.0 پشتیبانی می کند و به خاطر برخورداری از گواهی IPX7 در برابر آب مقاوم است و در رنگ های متنوعی ارائه خواهد شد.

این مچبند می تواند فعالیت خواب شما را تحت نظر گرفته و آن داده ها را برای برآورد نمودن تقریبی میزان کالری مصرفی تان در هر روز مورد استفاده قرار دهد.

یک نمایشگر تاچ یک اینچی OLED نیز برای این مچبند در نظر گرفته شده (هیچگونه دکمه فیزیکی روی بدنه آن به چشم نمی خورد) که نوع فعالیت شما را نشان داده یا اینکه می توانید از آن برای مشاهده اعلان های خود استفاده نمایید.

از دیگر مشخصه های این مچبند می توان به کنترل موسیقی و سازگاری آن با iOS، اندروید و ویندوز فون اشاره نمود.

Leap+ از اواخر همین ماه با قیمت 88 دلار به بازار اروپا، خاور میانه و آفریقا عرضه خواهد شد. آیا ایسر با رونمایی از دستبند یاد شده، محصولی متفاوت از سایر رقبایش را ارائه خواهد نمود؟ نه کاملا. اما قیمت رقابتی آن در مقایسه با Fitbit Flex و دیگر مچبندهای تناسب اندام می تواند عاملی برای ترغیب مصرف کنندگان به خریدش باشد.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    قیمتش مفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی