ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مروری بر دنیای بازی های ویدیویی در هفته ای که گذشت [3 اسفند-10 اسفند]

دنیای بازی های ویدیویی گستردگی خاص خود را دارد و کمتر پیش آمده که در دیجیاتو بتوانیم از گوشه به گوشه ی این دنیای خوش رنگ و جذاب برای تان بگوییم. تمرکز بیشتری روی اخبار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

دنیای بازی های ویدیویی گستردگی خاص خود را دارد و کمتر پیش آمده که در دیجیاتو بتوانیم از گوشه به گوشه ی این دنیای خوش رنگ و جذاب برای تان بگوییم. تمرکز بیشتری روی اخبار مهم، کنفرانس ها و اتفاقات جریان ساز داشتیم اما این بار به گونه ای متفاوت، دنیای بازی را در می نوردیم.

از گوشه کنار این صنعت جذاب اخبار متنوعی هر روز می شنویم که شاید کمتر فرصتی پیش آید در مورد آن ها صحبت کنیم. شرکت های بزرگ و کوچک، افرادی را تحت اختیار می گیرند، بازی هایی تایید می شوند و جنجال های خبری رخ می دهد. شایعات هر روز در گوش ها زمزمه می شود و برخی به حقیقت می پیوندد در حالی که بسیاری دیگر کذب محض هستند.

پست مورد نظر، به آمار فروش و گزارش های مالی شرکت ها خواهد پرداخت و نیم نگاهی بر شیوه مدیریت کمپانی ها در صنعت پر زرق و برق بازی های ویدیویی دارد. اگر می خواهید بیشتر با گوشه و کنار دنیای رنگارنگ ما گیمرها آشنا شوید، بسته جمع بندی هفته را تقدیم تان می کنیم.

نینتندو، مایکروسافت و سونی با کنسول های شان تنها سوژه های خبری ما نیستند. به دنیای بازی سازان مستقل سفر می کنیم و از استودیوهای کوچک شان هم اخباری به اطلاع تان می رسانیم. بازی های موبایل هم در انحصار هفت سنگ و پست های روزانه نیستند. اگر به دنبال تریلر بازی محبوب تان هستید، شاید در این پست آن ها را پیدا کنید و اگر می خواهید بدانید چه بازی هایی در هفته پیش رو منتشر می شوند، ما به شما خواهیم گفت.

در جمع بندی اخبار دنیای بازی، هر هفته مروری بر اخبار مهم صنعت ویدئوگیم در شرق و غرب داریم. البته، همچون گذشته اخبار مهم را سریعا به اطلاع تان خواهیم رساند اما به هر حال یک جمع بندی کلی از هفته ای که گذشت می تواند جامع و کامل باشد.

در ادامه با دیجیاتو و جمع بندی هفته همراه باشید.

تقریبا 6 میلیون بازی در Evolve از ابتدا تاکنون انجام شده

evolveopeningstas_610

Evolve تقریبا دو-سه هفته پیش منتشر شد و حالا نوبت به آن رسیده که استودیو Turtlerock، سازنده بازی، اندکی اطلاعات در اختیارمان قرار دهد.

اینفوگرافیک جذابی که اخیرا روی سایت Evolve منتشر شده، نشان می دهد که کاربران چه مقدار از زمان خود را صرف این بازی کرده اند و مجموعا چه اتفاقاتی از ابتدای عرضه بازی تاکنون رخ داده است. این ها اطلاعاتی هستند که اتفاقات بازی تا 18 فوریه را نمایش می دهند:

  • 5 میلیون و 989 هزار و 905 بازی انجام شده
  • 2:23 دقیقه متوسط زمانی است که طول می کشد یک بازی برای شما آماده شود
  • به اندازه 108 سالی که در Evolve طول می کشد، بازی انجام شده
  • هیولاهایی که به مرحله 3 می رسند در 76.7 درصد مواقع برنده شده اند
  • شکارچی ها در 48.1 درصد از بازی ها پیروز بوده اند.

کارگردان هنری Heavenly Sword به Ninja Theory باز می گردد تا روی پروژه جدید کار کند

heavenlyswordart_610a

Hugues Giboire که سال ها پیش در استودیو نینجا تئوری مشعول کارگردانی هنری عنوان Heavenly Sword بود، چندی پیش شغل خود را رها کرد و حالا دوباره بازگشته تا در همان سمت پیشین، روی Hellblade کار کند.

نینجا تئوری اخیرا تعدادی از اعضای کلیدی تیم هنری خود را از دست داده که کارگردان هنری و طراح کاراکتر شامل آن ها می شود. همین مسئله سبب گشت که جا برای Hugues Giboire باز شود. وی پس از اینکه کار روی Heavenly Sword را به اتمام رساند، روی پروژه هایی نظیر BioShock 2 و The Darkness II هم کار کرده است.

Halo: Nightfall ماه آینده در قالب DVD و بلوری عرضه می شود

HaloNightfallScreen-1208-610

مایکروسافت می خواهد طی ماه مارس، سریال Halo: Nightfall را در قالب دی وی دی و بلو-ری منتشر کند.

در حالی که هر دو ورژن در تاریخ 17 مارس منتشر می شوند، اندک تفاوتی با یکدیگر دارند. هر دو فرمت دارای 35 دقیقه محتوای اضافه از پشت صحنه سریال هستند اما ورژن بلو-ری، 45 دقیقه اضافه تر هم دارد که مایکروسافت به آن «داستان دوم» می گوید. این بخش اضافه برای دی وی دی ها تنها 17 دقیقه است.

قیمت ها نیز اندکی با یکدیگر تفاوت دارند. در حالی که Halo: Nightfall روی دی وی دی 20.99 دلار قیمت گذاری شده اما اگر مایل به خرید نسخه بلوری هستید، باید 24.99 دلار بپردازید.

اگر از طرفداران سری هیلو هستید اما Halo: The Masterchief Collection را تهیه نکرده اید، این پیشنهاد را به هیچ وجه از دست ندهید.

تولد PlayStation Vita فرا رسید و سونی هدیه باران می کند

Vita3BSale-610

پلی استیشن ویتا 3 ساله شد و سونی با جوایزی جذاب، از طرفداران اندک این کنسول قدردانی می کند. اگر به شیوه ای صحیح کار خود را انجام دهید، می توانید 3 آیتم رایگان از سونی دریافت کنید.

از تاریخ 26 فوریه تا 2 مارس، می توانید یک تم مخصوص با نام Toro and Friends را به رایگان دریافت نمایید. در بازی Fat Princess: Pice of Cake هم آیتم های رایگانی در اختیار دارد که می توانید با مراجعه به بازی آن ها را مشاهده کنید. عنوان دیگر Destiny of Spirits نام دارد که با آزمودن آن متوجه آیتم رایگان مخصوص خود خواهید شد.

تعدادی بازی هم به همین مناسبت تخفیف خورده اند که اگر مایل باشید، می توانید آن ها را با قیمت های پایین تری نسبت به بهای اصلی، خریداری کنید.

این عناوین عبارتند از:

  • Zero Escape: Virtue’s Last Reward
  • Deception IV: Blood Ties
  • Jak and Daxter Collection
  • Limbo

طرح نهایی استیم کنترلر، استیم وی آر و استیم ماشین در GDC امسال رونمایی خواهد شد

control610

Valve بالاخره اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی خودش ر برای رونمایی دارد و باید منتظر نمایش آن طی این هفته در سان فرانسیسکو، مکانی که کنفرانس بازی سازان 2015 برگزار می شود باشیم.

از سال 2013 تاکنون، استیم کنترلر مدام دستخوش تغییرات قرار می گرفت، جایگاه دکمه ها تغییر می کردند، شکل ظاهری آن تفاوت می یافت و حتی چیزهای جدیدی به آن افزون می گشت اما حالا فرصت آن است که طرح نهایی Valve از استیم کنترلر را مشاهده کنیم.

علاوه بر این، پروژه واقعیت مجازی شرکت هم در همین کنفرانس نمایش داده خواهد شد. مدت ها بود که می دانستیم چنین طرحی وجود دارد اما Valve جهت حمایت از آکیلس، موقتا چیزی را رونمایی نکرده بود.

در هفته پیش رو همه چیز مشخص خواهد شد.

بسته الحاقی داستانی Middle-earth: Shadow of Mordor عرضه شد

SOMUruk610

Monolith Productions اخیرا اینفوگرافی ای از عنوان مشهور و محبوب خود، Middle-erath: Shadow of Mordor منتشر کرد که نشان می دهد این عنوان تا چه حد خشونت آمیز و درگیر کننده است.

اینفوگرافی مذکور، اعداد و ارقام عجیبی را به ما نشان می دهد که می توانید آن را از این لینک مشاهده کنید اما تعدادی از آن ها را با شما مرور می کنیم.

بازیکن ها تقریبا 5.65 میلیارد اوروک (دشمنان اصلی در بازی) را در طول 74.6 میلیون ساعتی که به انجام بازی پرداخته اند کشته اند. مضاف بر رقم اول، 1.3 میلیارد اوروک نیز توسط اوروک های دیگر کشته شده اند.

در مجموع 95.6 میلیون جا به جایی بین اوروک ها در رده بندی شان صورت گرفت و 6.6 میلیون مراحل انتقام گیری انجام شده. سیستم Nemesis که این استودیو برای اولین بار در Shadow of Mordor از آن استفاده کرده، نظرات بسیاری را به خود جلب کرد. اوروک ها در این سیستم درجه بندی دارند و اگر شخصی از آن ها موفق به کشتن شما شود، ارتقا رتبه پیدا می کند.

اگر آنلاین باشید و بازی را انجام دهید، دوستان تان می توانند ببینند که کدام اوروک ها شما را کشته اند و در نتیجه انتقام شما را بگیرند.

اما خبر اصلی، عرضه بسته الحاقی The Bright Lord است که شما را در نقش Celebrimbor، الف اصیلی که حلقه ها را برای سائورون ساخت قرار می دهد. کِلِبریمبُر، در عنوان اصلی هم به نوعی کاراکتر اصلی است و روح اش در بدن Talion، کاراکتری که کنترل می کنید، قرار دارد اما بسته الحاقی The Bright Lord، داستان کلبریمبر و ماجرای نبردش با سائورون را تغریف می کند.

اگر Season Pass بازی را خریداری کرده باشید همین حالا می توانید نسبت به دانلود این DLC اقدام کنید، در غیر این صورت می توانید با مراجعه به شبکه های مربوطه، آن را با قیمت 9.99 دلار خریداری کنید.

البته این بسته هنوز برای اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر نشده و دارندگان کنسول های نسل هشتمی و پی سی می توانند آن را همین حالا تجربه کنند.

از سرمایه گذاری Liongates تا پیوستن مدیرعامل سابق الکترونیک آرتز به TT Games

ttg610

Lionsgate که سال گذشته اعلام کرد می خواهد وارد تجارت بازی های ویدیویی شود، حالا همکاری جدیدی در این فضا برای خود دست و پا کرده که شهرت بسیار بالایی دارد. Telltale Games با ساخت دو فصل از سری The Walking Dead و چند عنوان دیگر، حالا به یکی از بحث برانگیزترین و جریان سازهای دنیای بازی های ویدیویی تبدیل شده و Lionsgate تصمیم دارد سرمایه گذاری خود را از این نقطه آغاز کند.

اما خبر مهم تر این است که John Riccitiello، مدیرعامل سابق الکترونیک آرتز و مدیر عامل فعلی Unity، قصد دارد به هیئت مدیره این شرکت وارد شود. این مسئله می تواند خبری خوشایندی باشد، چرا که Telltale Games روز به روز بزرگ تر می شود.

اما این شرکت مخالفین بسیاری هم دارد که ممکن است با همه این اتفاقات مخالف باشند.

شایعه: اکتیویژن گیتار هیرو را زنده خواهد کرد

gh5tracks-610.jpg-610x0

فرنچایز پرطرفدار گیتار هیرو از اکتیویژن مدت هاست که فراموش شده و تمام نیروی کار این شرکت روی عناوین مهم تری چون Call of Duty متمرکز شده اند. سودآوری از هر چیزی برای اکتیویژن مهم تر است، بنابراین خواسته طرفداران چندان اهمیتی ندارد.

اما کوتاکوی انگلستان اخیرا از دو منبع موثق شنیده که بازی جدیدی در این سری ساخته شده و مراحل تولید را پشت سر می گذارد. یکی از این منابع می گوید گیتار هیروی جدید در E3 2015 رونمایی خواهد شد و برخلاف عناوین قبلی، بسیار واقع گرایانه است.

این عنوان که قرار است برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود، نیازمند یک وسیله جانبی برای اجراست. اگر گیتارها و دستگاه های قدیمی تان را دارید، آن ها را فراموش کنید، محصولات جدیدی قرار است تولید شوند.

مشخص نیست که توسعه دهنده این عنوان کدام استودیو است اما کوتاکو اشاره می کند که این استودیوی داخلی اکتیویژن در غرب آمریکا مشغول به فعالیت است. Neversoft و RedOctane، توسعه دهندگان پیشین سری گیتار هیرو، دیگر به فعالیت خود ادامه نمی دهند.

اکتیویژن تاکنون اظهار نظری در این ارتباط منتشر نکرده است.

GTA V باز هم برای پی سی تاخیر خورد؛ بخش Heists به زودی عرضه می شود

heists0224-610

باز هم تاخیر و باز هم تاخیر. پی سی گیمرها دیگر به شنیدن عبارت «GTA V برای پی سی تاخیر خورد» عادت کرده اند. راک استار برای پولیش نهایی محصول اش روی پی سی نیاز به زمان بیشتری داشته و به همین دلیل، پی سی گیمرها باید 20 روز دیگر صبر کنند تا در تاریخ 14 آپریل، شاهد عرضه بازی باشند.

بخش Heists که از پیش از عرضه بازی در سال 2013 مورد بحث بود، بالاخره قرار است منتشر شود اما تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده. اما گفته شده که نسخه پی سی در همان روز اول عرضه شامل بسته الحاقی Hesits خواهد بود. کسانی که GTA V را پیش خرید کرده بودند، حالا به عنوان قدردانی و عذرخواهی، 200 هزار دلار مبلغ برای بخش GTA Online دریافت خواهند کرد.

گمان می رود که علت تاخیرهای پی در پی نسخه پی سی، فروش بالای بازی روی کنسول است. همانطور که می دانید، نرخ کپی شدن بازی ها روی پی سی بسیار بالاست، به همین دلیل، توسعه دهندگان ترجیح داده اند بازی شان روی کنسول به مقدار بالایی فروش کند و سپس ریسک عرضه آن برای پی سی را بپذیرند.

البته علت دیگر می تواند تاخیر در عرضه Hesits هم باشد. از آنجایی که این بخش بسیار مورد انتظار بوده، احتمالا هزاران نفر را دوباره به سمت GTA V بکشاند. بنابراین عرضه Heists، قبل از عرضه بازی روی پی سی می تواند استراتژی هوشمندانه اما غیرمنصفانه دیگر باشد.

سناریو آخر هم آن چیزی است که راک استار اعلام کرده: بازی نیاز به پولیش بیشتر دارد.

اندکی احمقانه است اما با توجه به سابقه خراب سری GTA روی پی سی، می توان این دلیل را هم از سوی راک استار پذیرفت.

سرنوشت Starships مشخص شد

SMStarshipsAnn-610

Civilization: Beyond Earth سال گذشته عرضه شد و Sid Meier، خالق بازی، ما را با دنیای جدیدی آشنا کرد و حالا نوبت به قسمت بعدی رسیده.

Starships که به نوعی با Beyond Earth در تعامل است، تخیل را چند مرحله جلوتر می برد و ما را با فضا و سفینه های فضایی بزرگ آشنا می سازد. شما باید از بین 3 گروه یا حزب، یکی را انتخاب کنید و بر سیارات احاطه یابید.

همانند عناوین سری Civilization، شما باید منابع جمع آوری کرده و آن ها را مدیریت کنید، به تحقیقات در زمینه علم و تکنولوژی بپردازید و نیروهای نظامی پرورش دهید.

Starships در تاریخ 12 مارس برای پی سی، مک و iOS با قیمت 14.99 دلار عرضه خواهد شد.

بسته الحاقی The Evil Within به زودی منتشر خواهد شد

TEWDLC1-610

بتسدا چند روز پیش از اولین بسته الحاقی داستانی بازی The Evil Within رونمایی کرد. جولی کیدمن، همکار کاراکتر اصلی، در این بسته الحاقی قابل کنترل است و همچنین دشمن جدیدی نیز معرفی شده.

The Assignment نام این بسته الحاقی است و همزمان با اتفاقات The Evil Within پیش می رود و نشان می دهد که پس از جدایی گروه جستجو، چه بلایی بر سر Juli Kidman می آید. این داستان در The Consequence، بسته الحاقی دوم روایت نخواهد شد.

بسته الحاقی سوم هم که The Executioner نام دارد هنور تاریخی برای عرضه ندارد. هر 3 بسته را می توانید در قالب یک Season Pass به قیمت 19.99 دلار بخرید اما هر کدام به صورت جداگانه 10 دلار قیمت دارند. 10 مارس، تاریخ عرضه بسته الحاقی اول برای کنسول های نسل هفتم، هشتم و پی سی است.

تاریخ عرضه Hotline Miami 2: Wrong Number مشخص شد

HLM2RD-610

تاریخ عرضه Hotline Miami 2، دنباله ای برا عنوان پر خشونت و فوق العاده جذاب سال 2012، بالاخره مشخص شد.

Hotline Miami 2: Wrong Number، ادامه داستان نسخه اول و پایان بخش آن خواهد بود. اگر یکی از محصولات خانواده پلی استیشن یا پی سی در اختیار دارید، می توانید این بازی را در تاریخ 10 مارس تجربه کنید.

Forza Horizon 2 و Fast & Furious با یکدیگر ادغام می شوند

Spire_VisualID_ForzaHorizon2-1141-610

مایکروسافت با سازنده سری فیلم های محبوب Fast & Furious همکاری جدیدی دارد که در قالب یک بسته الحاقی 10 دلاری شاهد آن خواهیم بود. از تاریخ 27 مارس تا 10 آوریل، این DLC به رایگان قابل دانلود خواهد بود و پس از آن، 10 دلار قیمت خواهد داشت.

آنچه که سبب شده نام این DLC با فیلم ارتباط داشته باشد، ماشین هایی است که قرار است در قالب DLC ارائه شوند. Fast & Furious برای اکس باکس وان و اکس باکس 360 در تاریخ 27 مارس عرضه خواهد شد و شامل ماشین های زیر خواهد بود که اگر یک ماشین باز حرفه ای و طرفدار فیلم نام برده باشید حتما ب آن ها آشنایی دارید:

  • 1970 Dodge Charger R/T Fast & Furious Edition
  • 2012 Nissan GT-R Fast & Furious Edition
  • 1998 Toyota Supra Fast & Furious Edition
  • 2014 Maserati Ghibli S Fast & Furious Edition
  • 1970 Plymouth Road Runner Fast & Furious Edition
  • 2015 Dodge Charger R/T Fast & Furious Edition
  • 1970 Plymouth Cuda Fast & Furious Edition
  • 2013 Jeep Wrangler Unlimited Fast & Furious Edition

بازی های رایگان این ماه کاربران اکس باکس لایو اعلام شدند

bi1.31610

مایکروسافت این ماه برای طرفداران کنسول هایش سنگ تمام گذاشته و بازی های سرگرم کننده و بزرگی را به رایگان در اختیارشان قرار داده. اگر از کاربران طلایی شبکه اکس باکس لایو باشید، حتما با Games with Gold آشنایی دارید.

توسعه دهنده پلتفرم اکس باکس، هر ماه تعدادی بازی برای طرفداران اش به رایگان منتشر می کند. برای اکس باکس وان دارها، این ماه نوبت #IDARB و Rayman Legends است اما اگر اکس باکس 360 دارید، Tomb Raider و Bioshock Infinite، دو عنوان فوق العاده محبوب سال 2013 را می توانید به رایگان در اختیار بگیرید. عنوان اول از 1 تا 15 مارس و عنوان دوم از 16 مارس تا انتهای ماه در دسترس خواهد بود.

برای دریافت بازی های این ماه نیز فقط تا پایان امشب فرصت دارید.

تا به امروز، بیش از 100 ها میلیون نسخه از بازی ها از طریق این برنامه به رایگان اهدا شده اند و وقتی ماه آوریل فرابرسد، مایکروسافت می خواهد 4 بازی برای اکس باکس 360 و 2 بازی برای اکس باکس وان را رایگان کند.

Neill Blomkamp ساخت ادامه Aliens را بالاخره تائید کرد

weaveralien_610

Neil Blomkamp (کارگردان) و Sigourney Weaver (بازیگر نقش اول سری Alien) تائید کردند که ساخت ادامه ای بر Aliens در جریان است.

آخرین فیلم Blomkamp که Chappie نام دارد، در تاریخ 6 مارس روی پرده سینما می رود و پس از آن احتمالا وی شدیدا درگیر عنوان بعدی اش باشد. Weaver، هیو جکمن و نقش اول فیلم District 9 در Chappie حضور دارند و انتظار می رود که این فیلم، همانند منطقه 9، عنوان قابل توجهی باشد و تلخی الیسیوم را از یادمان ببرد.

در هر صورت ساخت یک عنوان جدید در سری Alien خبر خوشی است، مخصوصا اگر ادامه ای بر Aliens باشد و به نوعی افتضاحات Alien 3 و Alien: Ressurection را نادیده بگیرد.

Fable Legends به صورت Free-to-Play عرضه خواهد شد

Fable-Legends-Logo-Trailer

یادتان می آید که مایکروسافت در مراسم ویندوز چه عنوانی را برای پی سی به نمایش گذاشت؟ Fable Legends که تا چند ماه پیش قرار بود یک عنوان 60 دلاری و انحصاری برای اکس باکس وان باشد، حالا یک عنوان Free-to-Play است که علاوه بر اکس باکس وان، روی پی سی هم قابل اجرا خواهد بود.

روز گذشته جزئیاتی را در اختیارتان گذاشتیم که آن ها را مرور می کنیم. ابتدا بهتر است کمی در مورد شباهت بازی به بازی های MOBA، اللخصوص League of Legends بدانید:

همانند بسیاری از بازی های سبک MOBA، در فیبل لجندز هم تعداد زیادی قهرمان با قدرت های خاص در اختیار شما قرار می گیرند. اما سیستم انتخاب هیروها به جای اینکه شبیه Dota 2 باشد، شباهت بالایی به League of Legends دارد.

به این صورت که هر هفته (یا هر بازه زمانی دیگری که لاین هد در نظر داشته باشد) ۴ هیرو باز می شوند و باقی کاراکترها به صورت پولی در اختیار بازیکن قرار می گیرند. پس از اتمام زمان مورد نظر، ۴ هیرو دیگر رایگان شده و قبلی ها قیمت گذاری می شوند اما هر چقدر که تجربه و وسایل با دیگر کاراکترها به دست آورده اید سر جای شان باقی می ماند تا زمانی که دوباره بتوانید با آن ها بازی کنید.

اکلبری می گوید: “ما ریسک بسیاری را متحمل می شویم. من و متعاقبا مایکروسافت این ریسک را قبول کرده ایم اما برای شما به عنوان بازیکن، هیچ ریسکی وجود ندارد.”

در زمان عرضه، فیبل لجندز چندین مرحله خواهد داشت که با آپدیت های پشت هم کامل و کامل تر می شود. لاین هد می گوید این عنوان از سیستم درآمدزایی سنتی دیگر عناوین Free-to-Play استفاده نمی کند.

اما به نظر می رسد که بلایی که بر سر دستینی آمد، قرار است سر این عنوان هم بیاید:

در زمان عرضه، فیبل لجندز چندین مرحله خواهد داشت که با آپدیت های پشت هم کامل و کامل تر می شود. لاین هد می گوید این عنوان از سیستم درآمدزایی سنتی دیگر عناوین Free-to-Play استفاده نمی کند.

تاریخ عرضه بازی مشخص نیست و 2015، تنها رقمی است که در انتهای تریلرهای بازی مشاهده می کنیم.

سازندگان سابق سری Darksiders از بازی جدیدشان رونمایی کردند

battlechasersyndicate_610

Joe Madureira، خالق سری دارکسایدرز و استودیو کوچک اش که از اعضای سابق Vigil Games تشکیل شده اند، بازی جدیدشان را بر اساس کمیک های منتشر نشده Battle Chasers معرفی کردند.

Battle Chasers، کمیک بوک هایی بود که توسط Madureira ساخته و طراحی شده بود اما به دلایلی نامعلوم هیچ وقت انتشار رسمی به خود ندیدند. این بازی المان های نقش آفرینی را در کنار المان های ماجراجویانه قرار می دهد، درست مشابه سری دارکسایدرز. باید دید که چه می شود.

ادامه Lego Movie با نام رسمی Lego Movie: Sequel تائید شد

sequel-610

اگرچه The Lego Movie حتی برای یک شاخه در اسکار هم نامزد شد (که بسیاری دلایل آن را طنز تلخ درون فیلم می دانند)، اما به راحتی می توان گفت که این عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین فیلم های انیمیشنی سال 2014 بود.

اگر منتظر اعلام خبر ساخت نسخه دوم بودید، حالا باید اعلام کنیم که این اتفاق افتاده و نسخه دوم این فیلم با نام Lego Movie Sequel در دست ساخت است. راب شارب، کارگردانی که به واسطه کارهایش در سری برنامه های سارا سیلورمن شهرت دارد، کارگردانی Lego Movie Sequel را به عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    جی تی ای وی عشقه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی