ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ با گلکسی اس 6 کار می کند

اولین Gear VR که سال گذشته معرفی شد و با قیمت 200 دلاری در کنار گلکسی نوت 4 به فروش می رسید تازه شروع راه بود. امروز سامسونگ از دو تلفن همراه هوشمند پرچمدار خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۰

اولین Gear VR که سال گذشته معرفی شد و با قیمت 200 دلاری در کنار گلکسی نوت 4 به فروش می رسید تازه شروع راه بود. امروز سامسونگ از دو تلفن همراه هوشمند پرچمدار خود پرده برداشت و در کنار آن ها، Gear VR جدید هم به بازار خواهد آمد.

این بار، گلکسی اس 6 و اس 6 اج هم می توانند به عنوان قلب تپنده هدست واقعیت مجازی سامسونگ عمل کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ می گوید هدست جدید، 15 درصد کوچک تر از ورژن اصلی است که دلیل آن هم جز اندازه نمایشگر اس 6 نیست. نوت 4 صفحه نمایش 5.7 اینچی داشت و سایز نمایشگر در اس 6 به 5.1 رسیده. بنابراین فضای مورد نیاز برای قرارگیری تلفن همراه در هدست طبیعتا کمتر شده است.

علاوه بر این موارد، اس 6 چیپست گرافیکی قدرتمندی در دل خود دارد و نمایشگر آن وضوح تصویر بالایی در اختیار مخاطب قرار می دهد. همین مسائل سبب می شود قدرت گرافیکی هدست به مقدار بسیاری افزایش یابد.

گفته شده که در پی کاهش اندازه، وزن دستگاه نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است و سیستم تهویه ای که تعبیه شده، به کاربر در حین استفاده طولانی احساس راحتی بیشتری می دهد.

بروزرسانی آخر برای این دستگاه، اضافه شدن پورت USB است که به مخاطب اجازه می دهد حین استفاده از هدست، به شارژر متصل باشند. این قابلیت با توجه به باتری تنزل یافته S6 نسبت به S5، ضروری به نظر می رسید (2600 میلی آمپر اس 6 در برابر 3220 میلی آمپر اس 5).

در مورد محتوا، سامسونگ چیز جدیدی برای ارائه ندارد. همان طرح های پیشین همچنان پابرجاست و شرکای آکیلس و سامسونگ، همچنان به ارائه محتوا برای این هدست ها مشغول اند. از فیلم های 360 درجه گرفته تا بازی ها و اپلیکیشن ها.

بنابراین بیراه نیست که بگوییم Gear VR جدید هم از کمبود محتوا رنج فراوان می برد. اما باید منتظر باشیم و ببینیم که آکیلس استور با 0 کاربر، آیا چیزی در برابر استیم با حداقل 125 میلیون مخاطب فعال دارد یا خیر.

در مورد قیمت و تاریخ عرضه حرفی به میان نیامده اما هیچ بعید نیست که این محصول هم با قیمت 200 دلاری و همزمان با گلکسی اس 6 و اس 6 اج در ماه آوریل به بازار عرضه گردد.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    بسیار عالی

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    کلا تو یه روز نظراتم درباره همه چیز دگرگون شده ایول همه شرکت ها خوب شدند ..............

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی