ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

5 نکته ای که باید در مورد Galaxy S6 Edge بدانید

سامسونگ دقایقی پیش از Galaxy S6 Edge رونمایی کرد. این تلفن در کنار S6 معرفی شد و در حالی که گمانه زنی ها بر سر طراحی S6 و شباهت آن به آیفون 6 بالا گرفته، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۱۵

سامسونگ دقایقی پیش از Galaxy S6 Edge رونمایی کرد. این تلفن در کنار S6 معرفی شد و در حالی که گمانه زنی ها بر سر طراحی S6 و شباهت آن به آیفون 6 بالا گرفته، ویژگی های جذاب S6 Edge را نباید فراموش کرد.

سامسونگ آخرین تکنولوژی هایش را در دل این دو تلفن قرار داده و پیش از این که بخواهیم از ویژگی های مثبت S6 Edge بگوییم، به بررسی کلی هر دو تلفن پرداختیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا 5 ویژگی برتر S6 Edge را با یکدیگر مرور کنیم.

صفحه نمایش خمیده

galaxy-s6-edge-hands-on13-w600

نمایشگر خمیده فقط جذابیت ظاهری ندارد، بلکه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی هم به دستگاه می افزاید. می توانید دست تان را روی یکی از طرفین بکشید تا لیست مخاطبین محبوب تان را مشاهده کنید، که این امکان را ایجاد می کند تا سریعا بتوانید تماس تلفنی برقرار کرده یا پیامکی ارسال کنید.

همچنین، هر کدام از این مخاطبین می توانند رنگ مخصوص به خود را داشته باشند و هنگام زنگ خوردن، در صورتی که پشت تلفن به سمت بالا باشد، از کناره ها متوجه شوید صدای چه کسی را قرار است بشنوید.

در بدترین شرایط ممکن، لبه های خمیده، حداقل به بلند کردن دستگاه که می تواند کمک کند! باید منتظر ماند و دید برنامه سامسونگ برای حاشیه های S6 Edge چیست.

بدنه فلزی و شیشه ای

galaxy-s6-edge-hands-on26-w600

سامسونگ بالاخره شر پلاستیک را کم کرد و با فلز و شیشه، تلفن جدیدش را تولید کرد. طرفین دستگاه از آلومینیوم ساخته شده اما جلو و پشت دستگاه را گوریلا گلس 4 پوشانده است.

بدون شک می توان گفت سری جدید Galaxy S، زیباترین ظاهر را بین تمامی تلفن های همراه سامسونگ دارد.

سیستم پرداخت سامسونگ

galaxy-s6-edge-hands-on6-w600

Samsung Pay قرار است تابستان امسال عرضه شود و این قابلیت با S6 Edge همخوانی دارد. این بدان معناست که اگر در کشورهای پیشرفته زندگی می کنید، می توانید با سرعت هر چه تمام تر خرید کنید، از ترمینال ها و گیت ها گذر کنید و ...

اپل هم سال گذشته از سیستم Apple Pay رونمایی کرد و امید می رود که در سراسر جهان بتوان از این قابلیت بهره برد.

Gear VR

Gear-VR-141-w600

بله، درست خواندید، سامسونگ می خواهد برای خانواده جدیدش یک دستگاه واقعیت مجازی جدید بسازد. این بدان معناست که گلکسی نوت 4 تنها دستگاهی نیست که می تواند قلب تپنده Gear VR باشد.

Gear VR جدید کوچک تر و قوی تر است و می تواند نمایی 360 درجه را نشان دهد.

سنسور اثر انگشت جدید

galaxy-s6-edge-hands-on28-w600

سامسونگ هم متوجه شد که اسکن اثر انگشت ممکن است دردسر ساز باشد بنابراین به چیزی شبیه Touch ID روی آورد. بنابراین دیگر لازم نیست انگشت خود را روی قسمت پایینی دستگاه بکشید، تنها با قرار دادن انگشت و اندکی صبر، تلفن در اختیار شما خواهد بود.

این ویژگی مخصوصا زمانی که Samsung Pay عرضه شود بسیار کارآمد خواهد شد.


نظر شما در مورد Galaxy S6 و S6 Edge چیست؟ معتقدید که زیبا نیستند یا در ارتش مقابل قرار دارید و طراحی های جدید را انقلابی می دانید؟

آیا S6 و برادرش می توانند سامسونگ را به دوران اوجش بازگردانند یا باز هم سلطه اپل بر بازار تلفن های همراه ادامه خواهد یافت؟

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (53 مورد)
  • مبین
    مبین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    یک سوال خواهشن جواب بدید این بهتره یا نوت 4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی