ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تکنولوژی های ساعت هوشمندش را به آیفون های نسل بعدی می آورد [شایعه]

منابعی که گفته می شود به نمونه های اولیه نسل بعدی تلفن هوشمند اپل دسترسی دارند ذکر کرده اند آیفون 6S با نمایشگر ۴.۷ اینچی که با کد داخلی N71 شناخته می شود و آیفون 6S Plus ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۱۰

منابعی که گفته می شود به نمونه های اولیه نسل بعدی تلفن هوشمند اپل دسترسی دارند ذکر کرده اند آیفون 6S با نمایشگر ۴.۷ اینچی که با کد داخلی N71 شناخته می شود و آیفون 6S Plus با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و کد داخلی N66 هر دو شامل قابلیت هایی خواهند بود که کمپانی سازنده پیش تر آنها را در ساعت هوشمند خودش به کار بسته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این قابلیت ها مربوط می شوند به تکنولوژهای Force Touch و Taptic Engine. همانطور که پیش تر در مورد اپل واچ اشاره شده بود، "Force Touch" که خود کوپرتینویی ها از آن به عنوان یکی از برترین شیوه های ورودی لمسی معرفی شده پس از مولتی تاچ یاد می کنند، شامل تکنولوژی می گردد که نمایشگر را قادر می سازد تا میزان فشار وارد شده توسط انگشتان کاربر را تشخیص داده و بر حسب مقدار معینی از فشار دستورات مختلفی را به اجرا درآورد.

منبعی نزدیک به اپل ذکر کرده این کمپانی قصد داشته از تکنولوژی مورد بحث در آیفون ۶ بهره گیرد، اما مشکلات مرتبط به کالیبره کردن سبب گشته تا آنها برنامه شان در این زمینه را به تعویق بیاندازند.

Taptic Engine نیز که یکی دیگر از تکنولوژی های موجود در ساعت اپل است، می تواند ویبره هایی متفاوت را پدید آورده و به کاربر بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه نمایشش در مورد اعلانات رسیده اطلاع رسانی نماید. البته در صورت اضافه شدن این تکنولوژی به آیفون مسلماً توسعه دهندگان هم استفاده های متعدد و گوناگونی از آن خواهند برد.

شایعات دیگری نیز وجود دارند که بر اساس آنها گفته می شود اپل از به کارگیری دوربین دوگانه در نسل بعدی تلفن های هوشمندش به خاطر کمبود فضایی که در حین طراحی با آن مواجه بوده منصرف گشته است.

ناگفته نماند که این سومین باریست که شاهد انتشار شایعه به کارگیری تکنولوژی فورس تاچ در آیفون های بعدی هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    حالا کو تا بیاد!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی