ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت اکسپریا Z4 سونی اپلیکیشن های اندرویدی آفیس را به صورت پیش فرض به همراه دارد

استراتژی مرتبط به نرم افزارهای آفیس مایکروسافت هر روز از روز قبلی اش جذاب تر می شود. مدیران بخش توسعه این ابزار کمی قبل وارد همکاری با سرویس دراپ باکس گشتند و بعد از آن نیز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۲

استراتژی مرتبط به نرم افزارهای آفیس مایکروسافت هر روز از روز قبلی اش جذاب تر می شود. مدیران بخش توسعه این ابزار کمی قبل وارد همکاری با سرویس دراپ باکس گشتند و بعد از آن نیز تصمیم گرفتند قابلیت بهره گیری بسیاری از سرویس های خدمات ابری را در این مجموعه نرم افزاری فراهم سازند.

بعد از این موارد هم اهالی ردموند، نسخه هایی رایگان از نرم افزار محبوب مورد بحث را در قالب اپلیکیشن هایی برای دو پلتفرم موبایلی شناخته شده  iOS و اندروید عرضه نمودند و البته همزمان تصمیم گرفتند آفیس را به صورت مجانی بر روی تبلت ها و لپ تاپ های ارزان قیمت ویندوزی نیز در اختیار کاربران بگذارند.

اکنون به نظر می آید مایکروسافت قصد دارد در درون پلتفرم موبایلی گوگل رخنه نماید و تا جایی که می شود یکی از خواستنی ترین ابزارهایش را به رایگان در اختیار کاربران اندروید بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بعد از عرضه نسخه ای مناسب از آفیس برای تبلت های اندرویدی، مایکروسافت اخیراً تلاش دارد تا این مجموعه اپلیکیشن ها را به صورت مجانی در اختیار تولید کنندگان تبلت های یاد شده گذاشته و جامعه ی کاربری آنها را با این روش افزایش دهد.

سونی یکی از اولین شرکت هایی است که اپ های مورد بحث را به صورت پیش فرض بر روی تبلت تازه اش یعنی Xperia Z4 نصب کرده تا خریداران این تبلت بتوانند از همان روز اول از Word، Excel و Power Point بهره مند باشند.

دیروز در خبر ها داشتیم که سامسونگ نیز وارد همکاری مشابه با مایکروسافتی ها شده و اپلیکیشن هایی مانند OneDrive، OneNote و Skype را به صورت پیش فرض در تلفن های هوشمند گلکسی S6 جدیدش قرار داده است.

اگرچه کره ای ها بر روی کهکشانی های تازه خود فعلاً آفیس را عرضه نمی کنند ولی شایعاتی وجود دارند که می گویند مقدمات این مسئله در حال فراهم شدن است و احتمالاً دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد.

ناگفته نماند امروز و تا ساعاتی دیگر مایکروسافت بنا دارد رویداد خبری خودش را در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون برگزار نماید و بسیاری از هواداران این شرکت با اشتیاق زیادی منتظرند ببینند برند محبوبشان چه برنامه هایی را برای آینده در نظر دارد. از شما دعوت به عمل می آوریم تا اتفاقات و اخبار این رویداد را نیز به صورت لحظه به لحظه در دیجیاتو دنبال نمایید.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    بگذارید بهش نشان دهم حقیقت را ، حقیقتی که سعی در پنهانش دارد ، بگذارید بهش بگویم در اشتباه است ، بگذارید روشنش کنم ، بگذارید حقیقت درونش رو افشا کنم ، بگذارید راه راست را نشانش دهم ، اما امان از سیاهی و مقاومت در برابر حقیقت

    شاعر : دیوان گریدی / مخاطب خاص که در این کامنت ها هم حضور داره به جوابش ننوشتم که جنجال و .. نشه اخر شبی (اینجا ساعت 11 شب)

    • behrooz_sayyar
      behrooz_sayyar | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

      عجب شعر سپیدی :دی

  • تیک تاک
    تیک تاک | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    من نمیدونم چرا نمیتونم با فضای سونی ارتباط برقرار کنم...
    اندروید تو اچ تی سی کجا تو این کجا....
    تو htc خیلی گیراتره...
    .
    خیلی خوب شد.. آفیس خیلی نیازه تو این قبیل دیوایسا...

  • عیسی
    عیسی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    یه همکاری عالی بین دوکمپانی بزرگ :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی