ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Grand S3 از ZTE با تکنولوژی Eyeprint ID رونمایی شد

بد نیست بدانید اگر قصد داشته باشید تلفن هوشمند ZTE Grand 3 را آنلاک نمایید باید اجازه دهید تا چشمان شما را اسکن نماید، برای اینکار کمپانی سازنده ی تلفن هوشمند مورد بحث با شرکت EyeVerify ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۶:۱۹

بد نیست بدانید اگر قصد داشته باشید تلفن هوشمند ZTE Grand 3 را آنلاک نمایید باید اجازه دهید تا چشمان شما را اسکن نماید، برای اینکار کمپانی سازنده ی تلفن هوشمند مورد بحث با شرکت EyeVerify وارد همکاری شده تا بر روی پرچمدار جدیدش قابلیتی تازه با عنوان Eyeprint ID ارائه نماید.

از قابلیت مذکور می توان در آینده برای پرداخت های مبتنی بر موبایل و بالا بردن امنیت سطوح دسترسی در برخی از اپلیکیشن ها نیز بهره برد. اسکنر چشمی جدید ZTE ظاهرا به اسکن رگهای چشم کاربران می پردازد و آنطور که این کمپانی ادعا می نماید الگوی مرتبط به رگ های چشم هر انسان با فرد دیگر دارای تفاوت های منحصر به فردی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

محصول مورد بحث قبلاً و (روز هفدهم ژانویه) در چین رونمایی شده بود و روز گذشته یکبار دیگر توسط کمپانی تولید کننده اش در مقابل عموم رسانه ها به نمایش درآمد، ضمن اینکه ZTE موفق شده به خاطر موبایل مذکور جایزه IF Design در شاخه "فلسفه طراحی مینیمال" را برنده شود.

eyeprint

Grand S3 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن  ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و توسط چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم قدرت بخشیده شده است.

از سایر مشخصه های این تلفن هوشمند نیز می توان به حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی (قابل افزایش تا ۶۴ گیگابایت از طریق درگاه کارت حافظه MicroSD)، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی (کمپانی تولید کننده از این دوربین با عنوان super selfie snapper یاد می کند)، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۴.۴ و پشتیبانی از LTE اشاره کرد.

ZTE می گوید قصد دارد در آینده تکنولوژی Eyeprint ID را در مدل های دیگری نیز به کار گیرد، اما فعلا تنها موبایلی که از آن بهره می برد (Grand S3) در چین و باقیمتی معادل ۴۷۸ دلار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد جواد
    محمد جواد | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    بیچاره مدیر این شرکت ZTE اگه بفهمه اینجا اینقدر خلوته میره استعفا میده بعدشم خودکشی میکنه :)
    خخخخخخ

مطالب پیشنهادی