ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی معرفی کرد: Mi Pro Action Camera

شیائومی نخستین اکشن کمرای خود به نام Mi Pro Action Camera را معرفی کرد. این دوربین دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS از سونی است که در بدنه ای ظریف و کوچک با وزن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۲۵

شیائومی نخستین اکشن کمرای خود به نام Mi Pro Action Camera را معرفی کرد. این دوربین دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS از سونی است که در بدنه ای ظریف و کوچک با وزن تنها 72 گرم جای گرفته.

اکشن کمرای شیائومی دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی (یک کارت میکرو اس دی 16 گیگابایتی همراه با آن ارائه می گردد که می توانید در صورت نیاز ارتقاء اش دهید) و باتری 1010 میلی آمپر ساعتی است و از استاندارد ارتباطی وای فای پشتیبانی می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که گفته شد، این دوربین مجهز به یک حسگر 16 مپاپیکسلی از سونی بوده که گشودگی دهانه لنز واید 155 درجه آن برابر با F/2.8 است.

حسگر یاد شده می تواند ویدئوهای 1080p را با نرخ 60 فریم بر ثانیه، 720p را با نرخ 120 فریم بر ثانیه و 480p را با نرخ 240 فریم بر ثانیه ضبط کند که این قابلیت هم به لطف وجود چیپست مجتمع Ambarella A7LS در بدنه آن امکان پذیر خواهد بود.

gsmarena_002

کمپانی شیائومی، یک قاب ضد آب را هم همراه با این دوربین عرضه خواهد کرد که به لطف آن می توانید دستگاه را تا عمق 40 متری به زیر آب ببرید.

این قاب فلزی ضد سرماست و به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی برای استفاده از دوربین مورد بحث در دماهای پایین وجود نخواهد داشت.

gsmarena_001

دوربین Mi Pro در دو نسخه ارائه می گردد: یک مدل ابتدایی یا بیسیک همراه با کارت حافظه 16 گیگابایتی که به قیمت 56 یورو عرضه می گردد و دیگری تراول نام دارد که همراه با یک کیت سلفی ارائه شده و قیمتی برابر با 70 یورو دارد.

gsmarena_003

در حال حاضر، اکشن کمرای Mi Pro در دو رنگ سفید و سبز موجود است و فعلا تنها در چین عرضه خواهد شد. عرضه آن در اروپا و ایالات متحده آمریکا به زمان های بعد موکول خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Hamid Bloch
    Hamid Bloch | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    سلام دوستان فقط قبل از خرید این دوربین دوست دارم یکمی از تجربیات خودمو اینجا با این دوربین بیان کنم

    اول از همه این دوربین صحفه نمایش برای دیدن زاویه ضبط یا دیدن تصویر ندارید و بایستی با وایفا اتصال بدین ب گوشی که این خودش یکمی زمان بر هست و دوم این که جنس بنده دوربین بسیار نامرغوب هست و شاید اگه از فاصله 10 الی 20 سانت هم زمین بخوره بروی بنده رد خیلی عمیقی میزاره
    و مهمترین نکنه دوستان برای شارژ دوربین فقط با شارژر اصلی یا بیشتر سعی کنید با یو اس بی لپ تاپ یا سیستم خانگی شارژ بشه من به شارژر وایمکس وصل کردم و بعد این که فول شارژ شد دیگه دوربین بالا نیومد و چون خدمات پس از فروش اینجا نداره مجبور شدم بندازمش دور

    و در آخر برای خرید یک دوربین ورزشی من توصیه میکنم دوربینی بخرید که صحفه نمایش داشته باشه و گارانتی معتبر

    امیدوارم کمکی کرده باشم به دوستانی که تازه میخوان اکشن کمرا بخرن .

  • سروش
    سروش | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    قیمتش حدود 360000 تومنه

  • benjamin
    benjamin | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    قیمت رو اصلاح کنید به یوان بوده نه دلار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی