ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیانوژن و کوالکام با یکدیگر همکاری می کنند

اکثر مردم سیانوژن را با ارائه ی به روز رسانی های اندرویدی برای تلفن های هوشمندی می شناسند که کمپانی های سازنده شان مدت هاست آنها را نادیده گرفته و دیگر آپدیتی برای این محصولات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۲

اکثر مردم سیانوژن را با ارائه ی به روز رسانی های اندرویدی برای تلفن های هوشمندی می شناسند که کمپانی های سازنده شان مدت هاست آنها را نادیده گرفته و دیگر آپدیتی برای این محصولات ارائه نمی کنند. البته در طول دو سال پیش بنیانگذاران سیانوژن همه ی سعی خود را کردند تا به آنچه آفریده اند جلوه ای همانند یک شرکت و برند موفق و خوشنام بخشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنها در همین راستا پذیرای سرمایه گذاری های میلیون دلاری بودند و سعی کردند محصولات نرم افزاریشان را بر روی تلفن های پرطرفداری همچون وان پلاس وان نیز ارائه کنند. اگر چه اقدامات اخیر برای بدل کردن سیانوژن به یک شرکت اسم و رسم دار تا حد زیادی راهگشا بوده ولی سبب نشده تا این کمپانی موفق از پیدا کردن راه حل های تازه برای بهبود برند خودش و یافتن همراهان و شرکای جدید صرفه نظر نماید.

در همین راستا به نظر می رسد شرکت مورد بحث وارد همکاری تازه ای با بزرگترین چیپست ساز حال حاضر دنیای موبایل شده، زیرا کوالکام اعلام نموده بر روی «محصولات طراحی مرجع» خود که در ماه آینده آنها را ارائه خواهد نمود Cyanogen OS نصب کرده است.

«محصولات طراحی مرجع» در اصل گجت هایی پیاده سازی شده توسط کوالکام هستند که کمپانی های تولید کننده با بودجه های اندک می توانند از طراحی آنها استفاده کرده و گجت یا تلفن هوشمند تازه ای را تحت برند خود ساخته و به بازار عرضه نمایند.

با این تفاسیر نسخه ی کد بازی از اندروید که توسط Cyanogen توسعه داده شده جایگزین نرم افزار خود کوالکام بر روی محصولاتش خواهد شد که به صورت معمول از کمبود امکانات متعددی خصوصاً در رابطه با محصولات مرجع مبتنی بر چیپست های اسنپدارگون ۲۰۰، ۴۰۰ و ۶۰۰ رنج می برد.

سیانوژن از آنجایی که از یک استارتاپ کوچک در حال بدل شدن به یک کمپانی قابل احترام نرم افزاری است تصمیم گرفته تا لوگوی خود را نیز تغییر دهد و تصویری که سرشار از انرژی و قدرت است را جایگزین علامت پیشین اش نماید.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    توی وینفون اپدیت جدید ارزش داره چون داره امکانات اضافه میکنه
    اما اندروید خودش ده سال جلوتره
    کل اختلاف اندروید 5 با کیت کت مگه چقدر بود؟!
    جز ظاهر؟!
    من که فکر نکنم حتی رو نوت3 ام 5رسمی هم نصب کنم
    چون داره خوب کار میکنه و ریسک باگ و مشکل رو واسه چی بکنم؟
    .
    بماند روت و کاستوم که اصلا گوشی دیگه ماله خودت نیست!
    اعتمادی کلا به چش تنگا نیست

  • امیرپارسا
    امیرپارسا | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    من که بمیرمم حاضر نیستم سیستم عامل دست کاری شده این چش تنگای چینی مینی رو بریزم رو گوشیم!

  • TROOL
    TROOL | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    hghk hwwwwgk huwhffl o,vni ps ;hlkj nhnk kdsj

  • Envy
    Envy | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    قبلاها کاستوم رام خیلی خوب بود اما الان بعد کیت کت اینقدر رابط کاربری همه برندها خوب شده که ادم دلش نمی خواد بره طرف رام عوض کردن ، فقط گوشی هایی که پشتیبانیشون تموم شده خیلی صفا می کنن ، من از همین تریبون اعلام می کنم که دیگه روی گوشی پرچمدارم به جز روت دیگه طرف رام عوض کردن نرم .
    وای لالی پاپ چه شود ؛)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی