ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیا 640 و XL 640 از سوی مایکروسافت معرفی شدند

دقایقی پیش مایکروسافت رسما لومیا ۶۴۰ را معرفی کرد. ابتدا بیایید با هم نگاهی به مشخصات سخت افزاری اسمارت فون جدید مایکرسافت بیاندازیم. 5" display 2500 mAh battery Cyan, Black, White Single sim, Double Sim 3G/LTE ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۷

دقایقی پیش مایکروسافت رسما لومیا ۶۴۰ را معرفی کرد. ابتدا بیایید با هم نگاهی به مشخصات سخت افزاری اسمارت فون جدید مایکرسافت بیاندازیم.

  • 5" display
  • 2500 mAh battery
  • Cyan, Black, White
  • Single sim, Double Sim
  • 3G/LTE
  • Latest Lumia camera software
  • 8 MP camera, wide angle lens

تلفن همراه 640 XL نیز از مشخصاتی یکسان بهره می گیرد اما به لحاظ فیزیکی،‌ بزرگ تر شده است. لازم به ذکر است که با خرید هر یک از این دو محصول، می توانید به مدت یک سال از خدمات آفیس ۳۶۵ استفاده نمایید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Lumia+640+XL+family

هر دو محصول از یک پردازنده اسنپدراگون با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و یک گیگابایت رم، نمایشگر با روزلوشن HD استفاده می کنند. تفاوت اصلی میان دو اسمارت فون در این است که نسخه ی ۶۴۰ از نمایشگری ۵ اینچی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل، اما نسخه ی XL از صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل با سنسور Zeiss-lens استفاده می کند.

لومیا ۶۴۰ در ماه می با قیمتی برابر با ۱۵۵ دلار برای نسخه ی 3G و ۱۷۷ دلار برای نسخه ی LTE به بازار می آید. این در حالی است که 640 XL در ماه جاری به بازار می رسد و برای مدل 3G با قیمت ۲۱۱ دلار و مدل LTE، قیمتی ۲۴۴ دلاری خواهد داشت.

اسمارت فون های جدید مایکروسافت نسبت به سال پیش پیشرفت های خوبی داشته اند؛ جدا از ارتقای دوربین، باتری این محصولات نیز به روز رسانی شده است و حال مجهز به باتری های ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ میلی آمپری شده اند.

زمانی که لومیا ۶۴۰ را در دست می گیرید، احساس راحتی خوبی به شما دست می دهد؛ گویا کمپانی مورد بحث از ساخت محصول غول پیکر قبلی اش به نام لومیا 1520 تجربه های خوبی در زمینه خوش دست کردن محصولاتش فرا گرفته است. مهندسان و طراحان مایکروسافت حالا دریافته اند که بهترین اندازه برای یک اسمارت فون غول پیکر، نهایتا ۵.۷ اینچ است.

Lumia+640+family

گمان نمی رود مایکروسافت پیش از عرضه ی نهایی ویندوز ۱۰ برای تلفن های همراه، دست به معرفی یک موبایل پرچمدار بزند. عرضه ی یک تلفن High End با ویندوز ۱۰ که طرفداران زیادی هم پیدا کرده، می تواند بسیاری را به محصولات و سرویس های مایکروسافت علاقه مند سازد.

در حال حاضر، پرچمدار مایکروسافت هنوز لومیا ۹۳۰ است که شش ماهی هم از سنش می گذرد. اگرچه لومیا هایی که امروز معرفی شدند، هیجان روز گذشته با معرفی HTC One جدید و گلکسی های سامسونگ را تکرار نکردند، اما باید به یک نکته توجه نمود؛ امسال، سال بسیار خوبی برای موبایل های ارزان قیمت و اقتصادی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ali
    ali | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    من این گوشی رو خریدم واقعا عالی دوربینشم خوبه واقعا اگه


    واسش پول بدی پول تو دور نریختی بخرین پشیمون نمیشین



    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی