ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت با شرکت چینی Coship Mobile همکاری خواهد نمود

مایکروسافت امروز و طی برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون کمپانی چینی Coship Mobile را به عنوان تازه ترین همکارش در زمینه تولید محصولات سخت افزاری مبتنی بر اکوسیستم موبایلی خود معرفی نمود. در ادامه با دیجیاتو همراه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۷

مایکروسافت امروز و طی برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون کمپانی چینی Coship Mobile را به عنوان تازه ترین همکارش در زمینه تولید محصولات سخت افزاری مبتنی بر اکوسیستم موبایلی خود معرفی نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ردموندی ها در همین رابطه در بیانیه ای رسمی آورده اند:

«مایکروسافت تلاش دارد به صورت نزدیک با کمپانی های سازنده محصولات سخت افزاری همکاری نماید تا جایگاه ابزارهای موبایلی مبتنی بر ویندوز را ارتقا دهد. یکی نمونه از این همکاری ها قرار دادی به حساب می آید که اخیراً با کمپانی Coship Mobile منعقد گردیده است، شرکت مذکور به تازگی اولین کالای خود بر اساس ویندوز فون ۸.۱ را با عنوان BVC X1 با پشتیبانی از  LTE ارائه کرده.»

مایکروسافت همچنین اطلاعاتی را در رابطه با برنامه های دیگر همکار چینی خودش یعنی کمپانی K-touch در رابطه با محصولات ویندوز فونی اعلام نموده، این شرکت از ماه می ۲۰۱۴ همراهی خودش با ردموندی ها در مسیر یاد شده را آغاز کرده است. در اطلاعات منتشر شده آمده:

«مایکروسافت با کمپانی K-touch وارد همکاری شده تا این شرکت دو موبایل ویندوز فونی جدید با عناوین K-touch 5757A و K-touch E8 را ارائه نماید. مدلی که در ابتدا نامش ذکر گردیده مجهز به نمایشگری ۵ اینچی خواهد بود و از پردازنده 4 هسته ای کوالکام بهره خواهد برد.»

از دیگر همکاران ردموندی ها به ایسر و محصولات جدیدش که دیروز در MWC معرفی شدند،  شرکت انگلستانی Kazam و موبایل های تازه اش و همینطور برند هندی XOLO نیز اشاراتی صورت پذیرفته است.

چری موبایل نیز یک شرکت دیگر ساکن در فیلیپین به حساب می آید که تعدادی تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون ارائه نموده و مایکروسافت در همین رابطه می گوید بسیار خوشحال می شویم تا معرفی نسل بعدی محصولات آنها یعنی موبایل های ۵ اینچی Alpha Neon و ۶ اینچی Alpha View را در MWC امسال شاهد باشیم.

در مجموع اهالی ردموند با ۲۵ تولید کننده سخت افزاری همکاری دارند که این شرکت ها طی سال گذشته ۳۱ محصول ویندوز فونی را به بازار عرضه کرده اند، اینفوگرافیکی نیز در همین رابطه انتشار یافته که می تواند در انتهای مطلب آن را مشاهده نمایید.

MS-OEM-World-Map-Partners

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    دمش گرم

  • عیسی
    عیسی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    حالا glx هم میاد جلو میگه منم میخوام :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی