ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارت MicroSD جدید SanDisk با حافظه 200 گیگابایت معرفی شد

موبایل های امروزی قادرند تا حافظه های ۱۲۸ گیگابایتی را نیز در داخل خود جای دهند و پشتیبانی های لازم را از آن ها به عمل آورند. اما اکنون SanDisk به عنوان یکی از پیشگامان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۴

موبایل های امروزی قادرند تا حافظه های ۱۲۸ گیگابایتی را نیز در داخل خود جای دهند و پشتیبانی های لازم را از آن ها به عمل آورند. اما اکنون SanDisk به عنوان یکی از پیشگامان تولید کارت های حافظه جانبی، از محصول جدیدی رونمایی به عمل آورده است.

کارت MicroSD جدید SanDisk حافظه ای ۲۰۰ گیگابایتی دارد و با عملکرد سریع خود، به شما اجازه می دهد تا حجم زیادی از محتوا را همواره بر روی موبایل و سایر ابزار های همراه خود، در اختیار داشته باشید.

این کارت حافظه قادر است تا اطلاعات را با سرعت ۹۰ مگابایت در ثانیه جا به جا کند. به عبارت دیگر می شود گفت که با استفاده از این کارت می توانید در هر دقیقه، ۱۲۰۰ عکس را در دستگاه خود منتقل نمایید.

البته این میزان حافظه و چنین عملکردی، هزینه ای گزاف را نیز با خود به همراه دارد. SanDisk اعلام کرده است که این کارت MicroSD را با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رساند. پس اگر می خواهید یک آرشیو کامل از موسیقی هایتان را همواره به همراه داشته باشید و یا فیلم هایی با کیفیت 4K را در سریع ترین زمان ممکن جا به جا نمایید، بهتر است تا جیب هایتان را حسابی خالی کنید.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید
taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Saman
    Saman | ۶ دی ۱۳۹۴

    Xperia z5 اینو ساپورت میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی