ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شش قابلیت گلکسی اس 6 که در آیفون 6 آنها را نخواهید یافت

شکی نیست که آیفون 6 محصول سودآوری برای اپل بوده، محصولی که حتی از آیفون 5c که سال گذشته عرضه شد عملکرد بهتری را در بازار به نمایش گذاشت. اما اگر نگاه دقیق تری به رقبای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

شکی نیست که آیفون 6 محصول سودآوری برای اپل بوده، محصولی که حتی از آیفون 5c که سال گذشته عرضه شد عملکرد بهتری را در بازار به نمایش گذاشت. اما اگر نگاه دقیق تری به رقبای آیفون در بازار داشته باشیم، پرچمداران اندرویدی هستند که می توانند رقابت تنگاتنگی با آخرین تلفن هوشمند اپل داشته باشند.

گلکسی اس 6 ، پرچمدار تازه رونمایی شده اندرویدی در حال حاضر جدی ترین رقیب آیفون 6 به حساب می آید. از این رو تصمیم به مقایسه قابلیت هایش با آیفون 6 گرفتیم تا ببینیم محصول جدید سامسونگ، چه مزایایی را نسبت به پرچمدار اپلی ها داراست.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

1- صفحه نمایش Quad HD

Quad-HD-display

سامسونگ یک صفحه نمایش 5.1 اینچی AMOLED با وضوح تصویر (Quad HD (1440x2560 را برای گلکسی اس 6 در نظر گرفته؛ این بیشترین تراکم پیکسلی است که تاکنون در صفحات نمایش موبایل ها دیده ایم.

2- لرزش گیر اپتیکال برای عکاسی

Optical-Image-Stabilization

برای اولین بار در خانواده موبایل های گلکسی، سامسونگ پرچمدار اخیرش را به سیستم (OIS (Optical Image Stabilization مجهز کرده که به کاربران، اجازه عکاسی و فیلم برداری بدون وجود هیچ گونه لرزشی در تصویر را داده است.

3- دوربین سلفی با وضوح بالا، کادر عریض و گشودگی دهانه لنز f/1.9

High-res-wide-angle-f1.9-selfie-camera

با وجود این که اپل دوربین جلوی آیفون 6 را ارتقا داده، اما در برابر گلکسی اس 6 با یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارای گشودگی دهانه لنز f/1.9، حالت HDR و قابلیت ثبت تصاویر در کادرهای عریض 120 درجه ای حرفی برای گفتن ندارد.

4- سنسور شمارنده ضربان قلب

Heart-rate-monitor

این سنسور نزدیک فلاش LED در قسمت پشت موبایل قرار گرفته و دارای طراحی بسیار ارگونومیکی است. فقط یک لمس ساده با انگشت اشاره کافیست تا بتوانید از ضربان قلبتان مطلع شوید. با مراجعه به اپلیکیشن S Health سامسونگ به غیر از اطلاع از ضربان قلب، می توانید از گام شمار برای شمارش قدم ها و کالری سنج استفاده کرده و از توصیه های سلامتی اپ بهره بگیرید.

5- کنترل از راه دور با تکنولوژی اینفرارد

IR-Remote

سامسونگ گلکسی اس 6 را به یک سنسور اینفرارد مجهز کرده که به مراتب از سنسور ضربان قلب پشت دستگاه کاربردی تر ظاهر می شود. البته آیفون 6 از هر دوی این ها بی بهره است.

6- شارژ با کمک وایرلس

Wireless-charging

سامسونگ با گنجاندن این قابلیت در اس 6 آمده تا نمونه ای از شارژ آسان به کمک وایرلس را برای کاربران موبایل به نمایش بگذارد. این قابلیت از کلیه استانداردهای موجود برای این کار هم پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (122 مورد)
  • Amir BazGir
    Amir BazGir | ۲۴ آبان ۱۳۹۵

    سلام من آیفون سیکس پلاس داشتم ولی با دیدن گلکسی اس ۶ نظرم عوض شد و الان اس سیکس ایج گرفتم واقعا بدون تعارف بگم سامسونگ همیشه عالی بوده و آیفون فقط بدرد کلاس گذاشتن میخوره و دوستامم ایفون دارن و میخوان اس ۶ ایج بگیرن و واقعا بگم هرکی میخواد ایفون بگیره بجاس اس ۶ ایج بگیره یه مدت اگه بدش اومد ایفون بگیره واقعا ایفون فقط و فقط پول حروم کردنه و ۳ ملیون میکنن تو پاچه ادم به مولا

  • سیاوش
    سیاوش | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    سلام دوستای عزیز من میخوام گوشی بگیرم بین ایفون سیکس اس پلاس و گلکسی اس سیکس ایج پلاس موندم....لطفا خواهشا کمک کنین....کدومو بخرم

    • Amir BazGir
      Amir BazGir | ۲۴ آبان ۱۳۹۵

      اس ۶ ایج یا اس ۷ ایج بگیر چون با ایفون پولتو حروم میکنی فقط

  • عبدالله
    عبدالله | ۷ دی ۱۳۹۴

    شماها با این عوام بازیاتون بجایی نمیرسین.اپل تنها قابلیتش اینه که شهرتش بالاس.وگرنه هممون میدونیم که شکل ظاهری و قدرت و دوربین و امکانات اس 6 ایج بهتر از 6 هستش.میدونیم.من خودم به شخصا دوربین اس 6 ایج پلاس و اپل 6 رو امتحان کردم.خدایی اس6 ایج پلاس خدا بود.هم از لحاظ دوربین هم صقحه نمایش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی