ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نایب رئیس سونی می گوید: واحد موبایل فروشی نیست

ماه گذشته شایعاتی در مورد فروش یا جدا شدن واحد موبایل سونی از شرکت مادر منتشر شد. کازو هیرای مدیر عامل این کمپانی گفته بود که نمی تواند گزینه فروش سونی موبایل را به خصوص حالا که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

ماه گذشته شایعاتی در مورد فروش یا جدا شدن واحد موبایل سونی از شرکت مادر منتشر شد. کازو هیرای مدیر عامل این کمپانی گفته بود که نمی تواند گزینه فروش سونی موبایل را به خصوص حالا که تمرکز این شرکت روی کسب سود بیشتر قرار دارد، نادیده بگیرد.

این شرکت ژاپنی اخیرا نیز وارد رقابت سختی با تولید کنندگان چینی نظیر هوآوی، شیائومی و لنوو شده که محصولاتشان بازار خوبی در چین دارند و در ایالات متحده آمریکا هم همکاری های تازه ای را با چهار شرکت مخابراتی آغاز نموده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ناگفته نماند که هم اکنون سونی تنها 3 درصد از بازار اسمارت فون ها را در سطح جهانی در اختیار دارد.

روشن است که به خاطر این شرایط بد، هیچکسی کمپانی مورد بحث را به خاطر جدا کردن یا فروش واحد موبایلش مورد سرزنش قرار نخواهد داد، با این حال روشن شده که این اتفاق به هیچ وجه قرار نیست رخ دهد.

تیم هریسون، نایب رئیس روابط عمومی و بخش ارتباطات جهانی این شرکت اعلام داشته که یک ماه پیش هیرای سعی داشته بگوید: «ما یک شرکت رشد یافته هستیم و به همین دلیل باید همه گزینه ها را در نظر بگیریم.»

هریسون می گوید، مدیر عامل سونی به هیچ وجه قصد نداشته که از دست واحد موبایل این شرکت خلاص شود. او ادامه داد: «او اصلا قصد نداشته که بگوید: ما قصد فروش سونی موبایل را داریم. در واقع ما به هیچ وجه قصد انجام چنین کاری را نداریم.»

اوایل امروز نیز گزارش تازه ای از سوی هیروکی توتوکی رئیس سونی موبایل منتشر شد که در آن گفته بود حتی اگر سونی تصمیم بگیرد که از بازار موبایل خارج شود، باید همچنان با تولید نرم افزار، در این بخش باقی بماند.

ناگفته نماند که این کمپانی دیروز تلفن هوشمند میان رده خود به نام Xperia M4 Aqua را معرفی کرد و در کنار آن از یک تبلت پرچمدار به نام Xperia Z4 Tablet پرده برداشت.

علاوه بر این، شایعاتی هم شنیده می شود که این کمپانی هم اکنون در حال کار روی پرچمدار بعدی خود به نام Xperia Z4 است و براساس جدیدترین اطلاعات لو رفته، این تلفن پیشرفته، تابستان از راه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • سیروس
    سیروس | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    سونی فقط قیمت های گوشی ش رو نسبتا مناسب کرده

    به هیچ عنوان در زمینه ی گوشی هاش پیشرفتی ایجاد نمیکنه،فقط مگاپیکسل دوربین هاش رو بالا میبره

    من که از هیچ کدوم از سونی فون هایی که داشتم راضی نبودم،حاضر شدم پول مارک به سامسونگ بدم ولی گوشی با کیفیت تر دستم بگیرم

    به هر حال سونی در همه زمینه ها جز گوشی داره خوب عمل میکنه،از طرفدارهای سونی پیکچرز و تلویزیون های عالی شم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی