ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

در حین برگزاری کنفرانس خبری بلک بری در MWC برخی جزئیات بلک بری Leap نیز منتشر شد

در حالیکه کنفرانس خبری بلک بری در کنگره جهانی موبایل در حال برگزاری است و مدیران آن در حال توضیح دادن نقشه راهشان هستند، وب سایت این شرکت تصویری از تلفن هوشمندی با عنوان بلک ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۷

در حالیکه کنفرانس خبری بلک بری در کنگره جهانی موبایل در حال برگزاری است و مدیران آن در حال توضیح دادن نقشه راهشان هستند، وب سایت این شرکت تصویری از تلفن هوشمندی با عنوان بلک بری Leap که قبلاً نیز شایعاتی را در رابطه با آن شنیده بودیم منتشر کرده است.

محصول یاد شده مجهز به نمایشگری از نوع لمسی و ۵ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل خواهد بود (این نمایشگر تراکم پیکسلی برابر با ۲۹۳ppi دارد) و به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدئوهای 1080P، شانزده گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری با توانایی ارائه ۲۵ ساعت کارایی مجهز شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بلک بری در میانه های یک تغییر ساختار قابل توجه به سر می برد و سعی دارد از یک تولید کننده ی صرف تلفن های هوشمند بدل به یک ارائه دهنده خدمات و راهکارها برای کسب و کارهای گوناگون گردد.

این شرکت بیشتر کنفرانس خبری خود در بارسلون را صرف معرفی برنامه های تجاری جدیدش کرد و طی آنها اعلام داشت تمایل دارد اپلیکیشن ها و سرویس های شناخته شده اش را به آیفون اپل و تلفن های هوشمند اندرویدی بیاورد و همچنین از همکاری نزدیک تر برای ارائه خدمات و سرویس های تجاری با دو شرکت سامسونگ و Knox خبر داد.

البته نباید از یاد برد که کمپانی کانادایی مورد بحث هنوز هم سه چهارم درآمدش را از طریق تولید و فروش تلفن های هوشمند کسب می کند، آنها در سال ۲۰۱۴ چهار موبایل جدید با عناوین بلک بری Z3، بلک بری پورشه ادیشن، بلک بری پاسپورت و بلک بری کلاسیک معرفی نمودند که دو محصول ذکر شده انتهایی تا ابتدای سال جاری وارد بازار ایالات متحده نشده بودند.

با وجود عرضه ی اسمارت فون های جدید، سیستم عامل بلک بری در سال ۲۰۱۴ بازهم سهامش در بین سایر پلتفرم های موجود کاهش یافت و به رقم 0.4 درصد رسید در حالیکه این عدد در سال قبل ترش برابر با ۱.۹ درصد بود.

شرکت مذکور بر اساس گفته های مدیرانش جلوتر از برنامه دو ساله ای است که برای تغییر ساختار و ماهیتش تعریف نموده و حتی عدم سود دهی آنها برای این برنامه مشکل ساز نخواهد بود. John Chen مدیر عامل بلک بری نیز در همین رابطه می گوید: "وضعیت اقتصادی شرکت در حال به ثبات رسیدن است".

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خیلی زیباست. طراحیش واقعن قشنگه.

  • TROOL
    TROOL | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    طراحیش ناجوره

  • حسین نجمی الدینی
    حسین نجمی الدینی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خدایی بلک بری خیلی کلاس کاریش بالاس.
    البته کار کردن باهاش خیلی مشکله.

مطالب پیشنهادی