ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رقابت های جهانی موتورسواری در SBK14

رقابت های جهانی سوپربایک یا به اختصار SBK، در حکم جام جهانی موتورسواران است؛ جایی که موتورسوارانی از تیم های دوکاتی، سوزوکی و هوندا در رقابتی نزدیک و هیجان انگیز برای کسب کاپ قهرمانی به مصاف همدیگر می روند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

رقابت های جهانی سوپربایک یا به اختصار SBK، در حکم جام جهانی موتورسواران است؛ جایی که موتورسوارانی از تیم های دوکاتی، سوزوکی و هوندا در رقابتی نزدیک و هیجان انگیز برای کسب کاپ قهرمانی به مصاف همدیگر می روند.

SBK14، آخرین بازی رسمی این مسابقات چند ماهی است که در اختیار کاربران iOS قرار گرفته، اما عرضه نسخه اندروید در هفته جاری بهانه ای شد تا به معرفی آن به شما بپردازیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

دیجیتال تیلز در محصول قبلی اش Ducati Challenge توجه خود را بیشتر روی گیم پلی معطوف کرده بود، اما در SBK14 بیش از گیم پلی بر ارتقای گرافیکی و استفاده از اسامی و برندهای واقعی تمرکز داشته. 13 پیست بین المللی و 27 موتورسوار از تیم های معتبر دنیا در بازی لایسنس شده اند تا بازی صورت واقعی تری به خود بگیرد.

SBK14 1

بازی از لحاظ گرافیکی عالیست و شاید بیراه نباشد اگر بگوییم که با عناوین کنسولی هم رقابت می کند. نورپردازی پویا، زوایای مختلف دوربین، جزئیات بالای اشیاء و فیزیک دقیقی که در بازی می بینید مهر تأییدی بر این صحبت هستند. در SBK14 سیستم کنترل دقیقی برای موتورها پیاده سازی شده و مجموعا در 9 حالت مختلف (با دکمه های لمسی یا به کمک حسگرها) می توان موتورها را هدایت کرد.

SBK14 حجم تقریبا بالایی از حافظه موبایل شما را به خودش اختصاص می دهد که به خاطر جزئیات فراوان بازی است. اگر از طرفداران پر و پا قرص موتورسواری هستید، تجربه SBK14 روی موبایل می تواند بسیار لذتبخش و سرگرم کننده باشد.

در ادامه دعوت می کنیم تا ویدئویی از گیم پلی بازی را تماشا کنید.

SBK14 Official Mobile Game

SBK14 Official Mobile Game

سازنده: Digital Tales قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 316 / 286 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • حامد لند
    حامد لند | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خوب این پست دیگه مخصوص خود منه، مرسی واسه معرفی همچین بازیه خوبی.... ولنتینو روسی و لورنزو هم توش هستن...

    اون پستی که دوستمون عکس موتورشو گذاشته Suzuki GS1000 که خود ژاپنی ها با توجه به اینکه این همه کمپانی موتور سازی دارن و موتورای خوب میسازن، به این موتور میگفتن افسانه ژاپن.... واقعا موتور خفنی بود که من چند سال پیش یکی ازش داشتم.

    الان خوب سبک خیابونی زیاد نیستم و موتور ریس سوار میشم.

  • TROOL
    TROOL | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    رفتیم برا دانلود

  • شهریار
    شهریار | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    سی دی آی هم داره توش؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی