ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو ۲۰ سالگیش را جشن گرفت

یاهو یکی از اولین و بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مبتنی بر اینترنت، امروز ۲۰ ساله شد شرکتی که در طول دو دهه گذشته روزهای بد و خوب زیادی را دیده و توانسته به هر شکل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

یاهو یکی از اولین و بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مبتنی بر اینترنت، امروز ۲۰ ساله شد شرکتی که در طول دو دهه گذشته روزهای بد و خوب زیادی را دیده و توانسته به هر شکل ممکن از آنها عبور نماید.

کمپانی مورد بحث در دهه ۹۰ میلادی کار خودش را به عنوان یک وب دایرکتوری آغاز نمود و بسیار سریع بدل به پرتالی محبوب در بین کاربران آن زمان اینترنت که البته تعدادشان بسیار کمتر از حال حاضر بود گشت.

پس از انفجار حباب دات کام و سقوط بسیاری از کمپانی های اینترنتی یاهو نیز روزگار بسیار سختی را گذارند و ناگفته نماند که ظهور گوگل و موتور جستجوی توانمندش هم سبب شد یکی از محبوب ترین خدمات آنها یعنی گردآوری آدرس های کاربردی اینترنتی برای نیازهای مختلف، کمتر و کمتر مورد استفاده قرار گیرد.

کمپانی یاد شده سال های ابتدایی قرن حاضر را بیشتر صرف این کرد که در میدان رقابت باقی بماند و حتی در همین راستا با مایکروسافت به منظور بهره گیری از سرویس جستجوی این شرکت موسوم به Bing وارد همکاری شد.

این روزها یاهو با مدیرعامل جدیدش ماریسا مایر در حال گذراندن روزگار بسیار بهتری است و به نظر می آید مجدداً اوضاع در این شرکت رو به بهبودی می رود، هر چند که آنها هنوز هم با ایام خوشی که قبلاً و در روزگار کاربران ویندوز ۹۵ و مودم های دایال آپ تجربه کردند فاصله بسیاری دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    کلاب جشن کجاست؟

  • عیسی
    عیسی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    هنوز که هنوزه دارم از مسنجرش هم تو گوشی و هم روی پی سی استفاده میکنم ........امیدوارم یه کاری برای مسنجرش بکنه و دوباره به اوج برش گردونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی