ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رقابت اسنپدراگون ۸۱۰ در تلفن هوشمند One M9 با اگزینوس سامسونگ و A8 اپل

جدیدترین تلفن هوشمند HTC، از جدیدترین پردازنده ی شرکت کوالکام بهره می گیرد؛ اسنپدراگون ۸۱۰ یکی از قوی ترین چیپست های ساخته شده تا به امروز بوده و عکس العملی خیره کننده از خود به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

جدیدترین تلفن هوشمند HTC، از جدیدترین پردازنده ی شرکت کوالکام بهره می گیرد؛ اسنپدراگون ۸۱۰ یکی از قوی ترین چیپست های ساخته شده تا به امروز بوده و عکس العملی خیره کننده از خود به جای می گذارد.

اما این چیپست، چندان بی رقیب هم نیست. از یک طرف سامسونگ با چیپست خانگی خود به نام اگزینوس، از سوی دیگر اپل با چیپست های A8 خود، می توانند رقابت بسیاری تنگاتنگی را رقم زنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا قدرت عملکرد جدیدترین اسمارت فون های معرفی شده در کنار آیفون ها را با هم بسنجیم.

تست های انجام شده، جدا از قدرت پردازشی، قدرت گرافیکی M9 در برابر رقبا را نیز سنجیده اند. نکته ی مهم اینجاست که با توجه به قدرت پردازشی بالای اسنپدراگون ۸۱۰،‌ آیفون ها همچنان در زمینه ی قدرت تک هسته ای (single-core)، برتر هستند؛ در حقیقت، اسنپدراگون ۸۱۰ در برابر A8 به شکل کاملی جا مانده است. اما ساخته ی سامسونگ، اگزینوس هم اگرچه در این زمینه به قدرت پردازشی آیفون نمیرسد، اما عملکرد بسیار بهتری از ساخته ی شرکت کوالکام دارد.

اما به سراغ فعالیت همه هسته ها که برویم، اوضاع اندکی متفاوت می شود. در اینجا چپیست اگزینوس 7420 سامسونگ است که برتری کاملی دارد؛ HTC M9 هم در مقام دوم اما نه چندان نزدیک به ۷۴۲۰ قرار می گیرد و در این قسمت آیفون ها کاملا جا ماندند.

در بخش قدرت گرافیک است که بالاخره One M9 خودی نشان می دهد و برتری را نسیب خود می نماید. HTC تصمیم گرفت تا در جدیدترین اسمارت فون خود، از صفحه نمایشی با رزولوشن Full HD بهره گیرد؛ همین موضوع نیز باعث می گردد تا در نتایج مربوط به تست های گرافیکی، نتایج درخشان تری را نسبت به اگزینوس و نمایشگر 2K گلکسی اس ۶ به دست آورد. اگر روانی اجرا شدن بازی ها برای شما در اولویت بالایی قرار دارد، پس بهتر است تا HTC One M9 را برای خود برگزینید.

HTC One M9 performance benchmarks  Snapdragon 810 against Apple A8  Exynos 7420  and the rest

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • peyman
    peyman | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    سامسونگیا چه حالی میکنن بااعداد

  • peyman
    peyman | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    دوستانی ک میگن داغ میشه تا الان هیچ خبری مبنی بر داغون ۸۱۰ تو one m9 نبوده اینا همش شایعات کثیف سامسونگه برا بالا کشیدن خودش آقا اصن شما درست میگین به بازار میاد ثابت میشه بهتون حرفام

  • TROOL
    TROOL | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    الان کدوم خوب تره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی