ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ یک سنسور ISOCELL هشت مگاپیسکلی جدید معرفی کرد

سامسونگ به تازگی پرده از سنسور تصویری ۸ مگاپیکسلی جدیدی برداشته که به صورت ویژه برای دوربین های جلویی تلفن های هوشمند توسعه داده شده است. این سنسور جدید که با شماره مدل  S5K4H5YB از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

سامسونگ به تازگی پرده از سنسور تصویری ۸ مگاپیکسلی جدیدی برداشته که به صورت ویژه برای دوربین های جلویی تلفن های هوشمند توسعه داده شده است.

این سنسور جدید که با شماره مدل  S5K4H5YB از آن یاد می گردد بر اساس تکنولوژی ISOCELL خود کمپانی کره ای ساخته شده و از فیلتر جدید الگوی رنگی  RWB (قرمز-سفید-آبی) که به تازگی پیاده سازی گشته نیز بهره مند است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ امید دارد ترکیب حساسیت پیشرفته سنسورهای ISOCELL به نور با فیلتر الگوی رنگی RWB بهبود یافته، سبب شود تا تصاویری بسیار خوش و آب رنگ حتی در روشنایی کم ثبت گردد.

کمپانی کره ای قصد دارد تا سنسور جدیدش را از نیمه ی دوم سال ۲۰۱۵ به تولید انبوه رساند و از آن در اسمارت فون هایی که از این تاریخ به بعد وارد پروسه ی تولید می شوند استفاده نماید. لذا حتی بعید نیست شاهد حضور این دستاورد تازه در محصولی همانند گلکسی نوت ۵ باشیم.

گلکسی S5 آخرین تلفن هوشمندی به حساب می آید که سامسونگ در آن از سنسورهای ISOCELL خودش بهره برده و پس از آن کمپانی یاد شده به دلایلی نامشخص دیگر از این سنسورها در محصولات موبایلش استفاده نکرده است.

گلکسی نوت ۴ که حدوداً ۵ ماه پس از ارائه S5 وارد بازار شد از سنسور دوربین IMX240 سونی بهره می برد و حتی به نظر می آید کره ای ها در دو موبایل جدید و جنجالی خود، یعنی گلکسی S6 و S6 اج هم از همین سنسور بهره گرفته اند.

سال گذشته سامسونگ تبلیغات و صحبت های بسیاری را پیرامون تکنولوژی ISOCELL انجام داد و با توجه به خبرهای تازه منتشر شده می توان اطمینان حاصل کرد که شرکت مذکور قصد ندارد سنسورهای مبتنی بر این تکنولوژی را کنار بگذارد و حتی به فکر بهبود آنها و برتری شان بر سایر نمونه های موجود در بازار نیز هست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود

  • محراب
    محراب | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    بصورت کاملا یهویی یاد کار HTC افتادم که اولتراپیکسلو تو دوربین جلو استفاده کرد.
    کلا نوآوره این سامسونگ!!!!!!!!!!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی