ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بخش موبایل سونی: تمرکز از سخت افزار، بر روی نرم افزار قرار خواهد گرفت

نماینده ی بخش سونی موبایل، آقای Hiroki Totoki می گوید این بخش نیاز دارد تا درآمد بالاتری به دست آورد. این مدیر اجرای گفت: «درآمد کم و سود اندک، توجیه پذیر نیست.» سونی صرفا سه درصد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۰

نماینده ی بخش سونی موبایل، آقای Hiroki Totoki می گوید این بخش نیاز دارد تا درآمد بالاتری به دست آورد. این مدیر اجرای گفت: «درآمد کم و سود اندک، توجیه پذیر نیست.»

سونی صرفا سه درصد از سهم فروش جهانی موبایل را در دست دارد و شاید توجیه پذیر کردن درآمدها در مقطع فعلی، کار چندان راحتی نباشد. آقای Totoki در نوامبر گذشته به سمت فعلی اش منصوب گشت؛ وی می گوید اگر چه مقدار فروش پایین است اما این فرصت خوبیست تا سونی، به سراغ ارتقای بخش نرم افزاری محصولات خود برود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای Totoki از اینستاگرام و لاین به عنوان دو اپلیکیشن موفق یاد می کند و می گوید:‌ «ارتباط پیش از این صرفا بر اساس صدای اشخاص انجام می شد اما حالا، کاربران از تصاویر و استیکرها استفاده می کنند. ما هم قصد نداریم خود را با سخت افزار تلفن هایمان گره بزنیم.»

در مقطعی از زمان، این شرکت تصمیم گرفته بود تا هر ۶ ماه یکبار، یک پرچمدار را معرفی نماید. سونی دلیل این کارش را به روز نگه داشتن سخت افزار در برابر رقبا عنوان می کرد. اما گویا رویه ها عوض شده اند؛ این شرکت دو روز پیش، در کنگره جهانی موبایل به جای یک پرچمدار، از تلفن همراهی میان رده با نام Xperia M4 Aqua پرده برداشت که جدا از قیمت و سخت افزار مناسب، از قابلیت مقاومت در برابر آب نیز بهره می برد. از سوی دیگر سونی در این کنگره دست به معرفی یک تبلت پرچمدار زد که می تواند رقبای اصلی این بازار را به یک چالش جدی دعوت کند.

sonywsj

آخرین پرچمدار سونی، اکسپریا Z3 در سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد؛ Totoki می گوید: «کاربران به جزییاتی دقت می کنند و نیاز دارند که صرفا نمی توان با سخت افزار قدرتمند آنها را پوشش داد.»

بیشتر مشکلات سونی مربوط به دو کشور ایالات متحده و چین می شوند؛ در هر دو کشور خریداران اسمارت فون های بسیاری وجود دارد. در چین، برندهایی نظیر شیائومی با عرضه ی تلفن های ارزان قیمت خود و در آمریکا هم اپل و سامسونگ با موبایل های گران قیمت، عرصه را بر سونی تنگ کردند. حال باید ببینیم استراتژی جدید آقای Totoki چه تاثیری بر بخش موبایل سونی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Between the Rays
    Between the Rays | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    با اینکه نمیتونم با گوشیات ارتباط برقرار کنم ولی امیدوارم هیچوقت دیگه دچار مشکل نشی. :D

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    إز مسؤولين سايت در خواست عاجزانه دارم مثل انتخابات رياست جمهوري حضور در اين سايتم به بالاي هجهده سال ببرن جو سايت خيلي بهم ريز شده بعداز معرفيه گوشي هاي سامسونگ

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    یه عمره همه داریم میگیم سونی جون بابات بیا رو نرم افزار.تازه فهمیده! خنگول بازیا چیه اخه! حالا بازم خدا رو شکر و فهمید.تا دیر نشده بجنب سونی.همه چی رم سه گیگ و دوربین 20 و snap 810 نیست! همه گوشیا اینا رو دارن.با نرم افزار خودتو متمایز کن

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    سونی هم مثل مسئولین ایرانه
    همه چیز باید بشود. میشود. خواهد شد. درست است که بشود. شده!
    اما هیچی نمیشه. آخرش به چیز میره همه چیز

    • bahram
      bahram | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

      یه جور چیز چیز میکنی که ... :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی