ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار؛ اپلیکیشن هایی برای تهیه، ویرایش و تزئین اسکرین شات ها

هر سه سیستم عامل iOS، اندروید و ویندوزفون به صورت پیش فرض امکان گرفتن اسکرین شات را برای کاربران فراهم کرده اند. با این وجود اپلیکیشن هایی هستند که به شما امکاناتی فراتر از ثبت یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

هر سه سیستم عامل iOS، اندروید و ویندوزفون به صورت پیش فرض امکان گرفتن اسکرین شات را برای کاربران فراهم کرده اند. با این وجود اپلیکیشن هایی هستند که به شما امکاناتی فراتر از ثبت یک اسکرین شات معمولی را می دهند.

اپلیکیشن هایی که در جعبه ابزار این هفته معرفی می کنیم، به شما قابلیت ویرایش اسکرین شات ها و تزئینشان با قاب های متنوع را داده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Screenshot Ultimate

Scr Ultimate

اپ Screenshot Ultimate همان طور که از نامش پیداست، نهایت امکانات برای گرفتن و ویرایش یک اسکرین شات را برای کاربران فراهم کرده. با کمک این اپ می توان به 16 روش مختلف اسکرین شات تهیه کرد؛ فشردن دکمه صدا و پاور، تکان دادن، فرمان صوتی، لمس ویجت، دکمه شاتر و حسگر مجاورت مهم ترین این روش ها هستند (البته برای استفاده از اکثر آنها گجت باید روت شده باشد).

بعد که اسکرین شات را گرفتید، نوبت به ویرایش آنها می رسد. امکانات ویرایشی اپ هم کاملند؛ می توانید روی تصاویر نقاشی بکشید، ضخامت قلم را کم و زیاد کنید و رنگش را تغییر دهید. حتی امکان اضافه کردن افکت، ساعت و تاریخ، برش زدن، چرخاندن و افزودن متن هم برای اسکرین شات ها در نظر گرفته شده.

اسکرین شات ها را می توان با دو فرمت PNG یا JPEG ذخیره نمود. مشاهده تمام شات ها در یک بخش، گزینش از میان آنها و اشتراک گذاری شان به شکل یک فایل زیپ از دیگر قابلیت های خوب این اپ محسوب می شوند.

Screenshot Ultimate

Screenshot Ultimate

سازنده: Ice Cold Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:

Perfect Screen Shot

Perfect Screenshot 1

امکانات Perfect Screen Shot بیشتر به کار توسعه دهندگان اپلیکیشن ها می آید، با این حال کاربران معمولی هم می توانند از قابلیت هایش لذت ببرند. با استفاده از این اپ قادرید اسکرین شات های گرفته شده را در قاب پرچمداران اندرویدی قرار بدهید.

قاب چند تبلت و موبایل اندرویدی از برندهای مختلف برای این اپ در نظر گرفته شده که از بینشان می شود به گلکسی اس 5، وان ام 8، ال جی جی 3 و اکسپریا زد 3 اشاره نمود. برای تزئین هم اضافه کردن چند مدل افکت به تصاویر برای شما فراهم شده.

برای امکانات بیشتر باید نسخه حرفه ای اپ را خریداری کنید. از میان قابلیت های نسخه پولی، تزئین اسکرین شات در حالت بدون فریم و تعیین رنگ پس زمینه به صورت هوشمند جالب ترین آنها به حساب می آیند.

Perfect Screen Shot

Perfect Screen Shot

سازنده: Mike DePaul قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7 مگابایت زبان:

Screenshot Editor

Scr Editor Win

گاهی اوقات نیاز داریم تا به قسمت خاصی از اسکرین شات اشاره و به آن تأکید کنیم. اپ Screenshot Editor این امکان را برای موبایل های ویندوزفونی فراهم کرده. با کمک این اپ می توان روی اسکرین شات یا هر تصویر دیگر گالری، خط و نقطه چین و اشکال هندسی اضافه کرد.

برای اشاره به یک نقطه، می توان با سوایپ روی تصویر به سمت آن یک پیکان رسم نمود. به غیر از تغییر رنگ و ضخامت اشکال، امکان افزودن اعداد و حروف هم به اسکرین شات ها از دیگر امکانات این اپ به حساب می آیند.

Screenshot Editor را می توانید با حجمی کمتر از یک مگابایت برای موبایل های ویندوزفونی دریافت کنید.

Screenshot Editor

Screenshot Editor

سازنده: vaibhavbshete قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 1 مگابایت زبان:

Screenshot Maker Pro

Scr Maker Pro

اپ Screenshot Maker Pro بهترین ابزار موجود برای کسانی است که دوست دارند اسکرین شات هایشان را در قالب محصولات بی همتای اپل ببینند. پس از گرفتن اسکرین شات، با کمک این اپ می توان آنها را به قاب آیفون، آیپد، مک بوک یا آی مک منتقل کرد.

جالب اینجاست که این قاب ها لزوما به صورت دو بعدی نیستند و بینشان قاب های سه بعدی هم پیدا می شود. مثلا برای آیفون 6، سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری را برای قاب می توان انتخاب کرد که هر کدام دارای سه حالت سه بعدی اند (چرخیده به راست، چپ یا خوابیده روی سطح صاف).

یک سری تنظیمات هم برای تزئین اسکرین شات ها در آن پیدا می کنید. این تنظیمات شامل اضافه کردن افکت سایه، انعکاس صفحه نمایش و بک گراند سه بعدی هستند. اگر توسعه دهنده اپ های iOS هستید یا به ایجاد تنوع در اسکرین شات هایتان علاقه مندید، دانلود این اپ جالب را به شما توصیه می کنیم.

Screenshot Maker Pro

Screenshot Maker Pro

سازنده: Takahiko Hatano قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 38.1 مگابایت زبان:

!Stich It

Stich It!

!Stich It از اسکرین شات های شما یک طومار بلند درست می کند؛ طوماری که بدون محدودیت می توانید بر طولش اضافه کنید. بهترین کاربرد آن هم در چسباندن اسکرین شات هایی است که از مکالمات با دوستان گرفته اید، هر چند عکس های موجود در گالری را هم می شود با آن به هم چسباند.

در !Stich It اسکرین شات های گرفته شده را می توان برش زد، زیر بعضی قسمت ها خط کشید و حتی قسمت های خصوصی را با قلم های رنگی حذف نمود. بعد که طومارتان آماده شد، حالا از طریق همین اپ می توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا از طریق یک لینک خصوصی آن را برای دوستانتان ارسال کنید.

این اپ جالب و بسیار کاربردی را می توانید به صورت رایگان از آیتونز دانلود کنید.

!Stich It

!Stich It

سازنده: Lucky Bunny LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 16.5 مگابایت زبان:

در جعبه ابزار این هفته به اپلیکیشن هایی پرداختیم که می توانند به اسکرین شات های شما ظاهر متفاوتی ببخشند. اگر برای همین منظور از اپ خاصی استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم آن را با ما و سایر کاربران دیجیاتو در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    آیا برای اندروید برنامه ای مشابه Stich It! هست؟

  • محمد
    محمد | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    با چه برنامه ای میشه اسکرین شات همراه با اسکرول گرفت؟

  • ممحمد صادقی
    ممحمد صادقی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    من همیشه برای گرفتن اسکرین شات از قلم نوت 3 استفاده می‌کنم

    یه سؤال داشتم : برنامه ای هست که بشه باهاش اسکرین شات همراه با اسکرول گرفت؟ (مثل نرم افزار FastStone Capture در ویندوز)

  • علی
    علی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    لطفا برنامه رایگان multirom که برای نکسوس و برخی سونی ها و... توسط xda ساخته شده معرفی کنید. با این برنامه میشه چند رام مختلف رو روی دیوایس آندرویدی نصب کرد مثلا خودم روی نکسوس 7 هم آندروید 4.4 نصب کردم و هم سیانوژن 12 و aokp و در هنگام روشن کردن دستگاه میشه انتخاب کرد که دستگاه با کدوم رام بالا بیاد.
    در ضمن روی گوگل پلی هم موجوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی