ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دریبل تا بی نهایت؛ معرفی بازی دریبل تو گل 2

روزگار قشنگی بود؛ همان دورانی که از مدرسه برنگشته کیفمان را زمین می انداختیم، توپ دو لایه پلاستیکی مان را زیر بقل می زدیم و روانه کوچه های تنگ و خاکی برای فوتبال بازی کردن می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

روزگار قشنگی بود؛ همان دورانی که از مدرسه برنگشته کیفمان را زمین می انداختیم، توپ دو لایه پلاستیکی مان را زیر بقل می زدیم و روانه کوچه های تنگ و خاکی برای فوتبال بازی کردن می شدیم.

دریبل تو گل 2 یادآور بازی های دوران کودکی ماست؛ یک بازی بی پایان برای عاشقان فوتبال که تا می توانند مدافعان را دریبل بزنند و بهترین رکورد را به اسم خود ثبت کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

دریبل تو گل 2 گیم پلی بسیار ساده ای دارد، اما همین سادگی بیش از حد کار دستش داده. تمام کاری که در بازی انجام می دهید، سوایپ توپ به سمت راست و چپ برای نخوردن به مدافعان یا پراندنش از روی مخروط های راهنمایی و رانندگیست. این ثابت بودن موانع (حتی آدم ها) تا حد زیادی از سختی بازی کم کرده و کمی هم حوصله سر بر می شود.

2222

البته سرعت بازی متغیر است و همین هم تا حد زیادی بازی را از حالت سکون درآورده. هر چقدر بیشتر دریبل بزنید، سرعت بازی به صورت تصاعدی بالا می رود، تا جایی که دریبل زدن واقعا سخت می شود. برای این که خیلی هم در بازی دچار مشکل نشوید، در فروشگاه انواع آیتم های قدرتی و کمکی برایتان مهیا شده که از طریق پرداخت درون برنامه ای قابل خریداری هستند.

دریبل تو گل 2 یک لیگ داخلی نیز دارد. کاربران بازی می توانند در مدت برگزاری این لیگ، بهترین رکوردهایشان را ثبت کنند تا در پایان لیگ، از سازندگان بازی جایزه بگیرند. این جوایز به سه نفر اول جدول رده بندی اهدا می شود و همین هم فضای رقابتی جالبی را در دریبل تو گل 2 به وجود آورده.

دریبل تو گل 2 برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان محسوب شود.

دریبل تو گل 2

دریبل تو گل 2

سازنده: دیجی دایس قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • احسان
    احسان | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    شما فقط اندرويد برنامه مي سازيدپس iOS چي

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی