ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید پوشیدنی در کنفرانس Google I/O مجهز به پشتیبانی از iOS خواهد شد [شایعه]

همانطوری که در دیجیاتو نوشتیم ماه گذشته یک توسعه دهنده موفق شد امکان مشاهده اعلانات آیفون بر روی ساعت های مبتنی بر پلتفرم اندروید پوشیدنی را فراهم نماید، اما در حال حاضر راه حلی به صورت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

همانطوری که در دیجیاتو نوشتیم ماه گذشته یک توسعه دهنده موفق شد امکان مشاهده اعلانات آیفون بر روی ساعت های مبتنی بر پلتفرم اندروید پوشیدنی را فراهم نماید، اما در حال حاضر راه حلی به صورت رسمی برای انجام این مسئله و اتصال دو سیستم عامل iOS و Android Wear به یکدیگر وجود ندارد.

اکنون شایعات خبر می دهند که ممکن است به زودی شرایط ذکر شده تغییر کرده و طی کنفرانس گوگل I/O که چند ماه دیگر برگزار می شود اهالی مانتین ویو رسماً در پلتفرم پوشیدنی خود امکان اتصال به سیستم عامل موبایل کوپرتینویی ها و ابزارهای ارائه شده بر اساس آن را فراهم نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت 9to5google در همین رابطه می نویسد با عرضه ساعت اپل در ماه آوریل (فروردین ماه) و برگزاری کنفرانس Google I/O در ماه May (خرداد ماه) بعید نیست نبرد ابزارهای پوشیدنی وارد مرحله ی تازه ای شده و بیش از هر زمان دیگری شدت گیرد.

از آنجایی که به احتمال زیاد اپل قصد دارد با نمایش دادن ساعت خود به عنوان یک ابزار جانبی بسیار مفید برای آیفون آن را به فروش برساند، ابداً دور از ذهن نخواهد بود که مانتین ویویی ها مستقیماً به همین موضع کوپرتینویی ها حمله کرده و سعی کنند پلتفرم پوشیدنی خود را به iOS متصل نمایند.

چنین کاری به یقین سبب خواهد شد در کنار اپل واچ ساعت های هوشمند متنوع با قیمت های گوناگون به عنوان گزینه هایی جایگزین مطرح گردند و انتخاب هواداران محصولات برترین برند حال حاضر جهان را با چالش مواجه نمایند.

البته ناگفته نماند حتی با اتخاذ روشی تا این حد تهاجمی از جانب گوگل احتمال آنکه اپل تغییر طریق داده و پشتیبانی از اندروید و ابزارهای اندرویدی را به ساعت هوشمند خود بیاورد بسیار اندک است. همانطور که اشاره شد کل اهداف بازاریابی شرکت مذکور بر اساس نمایش دادن ساعتش به عنوان گجتی برای تکامل آیفون خواهد بود و ارائه ی قابلیت مورد بحث کمپین های تبلیغاتی آنها را به صورت کامل مخدوش می کند.

از طرف دیگر با گشوده شدن درهای اندروید پوشیدنی بر روی دیگر پلتفرم های موبایلی، گوگل نه تنها چیزی را از دست نخواهد داد بلکه اینطور به نظر می آید آنها می توانند اقشار تازه ای از کاربران بازار را با خود همراه نمایند و احتمال دارد آیفون دارانی که حاضر به خرید موبایل های اندرویدی نیستند رامجاب به تهیه ساعت هایی مجهز به Android Wear نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    جالبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی