ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بخش طراحی HTC، از داستان تکامل سری One سخن می گوید

گمانه زنی ها، شایعات و تصاویر لو رفته کاملا صحیح بودند؛ HTC پرچمدار جدیدش را با کوچک ترین تغییرات ظاهری نسبت به سال گذشته به بازار عرضه کرد. حالا شرکت تایوانی از ادعاهای خود در خصوص ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

گمانه زنی ها، شایعات و تصاویر لو رفته کاملا صحیح بودند؛ HTC پرچمدار جدیدش را با کوچک ترین تغییرات ظاهری نسبت به سال گذشته به بازار عرضه کرد. حالا شرکت تایوانی از ادعاهای خود در خصوص برتری اولتراپیکسل کوتاه آمده و در محصول جدید، سنسور دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی M9 خودنمایی می کند.

بسیاری از کاربران می گویند که این شرکت با کمبود نوآوری مواجه گشته و نمی تواند محصولی با طراحی جدید عرضه کند. اگر چه One از یک طراحی بی نظیر بهره می گیرد اما نمی توان حق را هم به این دسته از کاربران، نداد.

حال مدیر ارشد بخش طراحی HTC، آقای کلود زلوگر، لب به سخن گشوده و از دلایل تیمش برای استفاده از یک طراحی تقریبا مشابه می گوید؛ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در مصاحبه ای که آقای زلوگر با سایت The Verge داشته، تلاش می کند تا دلایل استفاده ی شرکت تایوانی، از یک طراحی مشابه را توجیه کند. او توانسته تایوانی ها را متقاعد کند تا محصولی اصیل و با اصل و نسب داشته باشند؛ حال وقتی شخصی از راه دور هم چشمش به این موبایل بخورد، می داند که آن، یک HTC است.

از سوی دیگر او می گوید در این محصول تغییرات بسیار ناچیزی صورت گرفته اند که آن را «کامل تر» می کنند. کیفیت پرچمداران HTC، حالا در بازار تبدیل به یک «نماد» شده و مدیران این شرکت تمایلی به از دست دادن این موقعیت ندارند.

myapps_claudezellweger_sld2

Zellweger معتقد است توانسته محصولی را طراحی کند که از برترین مشخصه های M7 و M8 بهره گرفته است؛ اگرچه این تغییرات با نگاهی گذرا، قابل مشاهده نیستند اما حالا ماشین های ساخت این بدنه ی یکپارچه و با کیفیت، به جای ۱۵۰ دقیقه (در M7) به ۳۰۰ دقیقه کار بر روی بدنه ی هر یک از پرچمداران می پردازند. مشخصه های اینچنینی، باعث گشته اند تا کاربران عاشق کیفیت ساخت بالا و طراحی این محصول شوند.

در هر صورت، Zellweger معتقد است اگرچه در ظاهر تغییر خاصی میان M9 و دو پرچمدار سابق نمی بینید، اما HTC توانسته در این زمینه به تکامل برسد و حالا بهترین طراحی خود را با One M9 به کاربران عرضه کند.

در این بخش می توانید قسمتی از مصاحبه ی سایت The Verge با آقای Zellweger را به زبان اصلی مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    یعنی نسل بعدی طرحش عوض میشه من که فکر نمیکنم

  • Bas
    Bas | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    بعد از چند سال گفتم گوشيمو با يك مدل به روز عوض كنم قبلا galaxy s داشتم و توي اين سالها راضي بودم ولي ديگه جواب نميداد ،گفتم با اين پولي كه دارم يك چيز متفاوت بگيرم ، بنابراين htc one E8 گرفتم و خوشحال چون واقعا با سامسونگ فرق مي كرد ،اما فقط اين خوشحالي دو روز دوام داشت ،ميكروفون و فيش هدست خود به خود از كار افتاد ،منم بدون گارنتي خريدم چون توي ايران اعتقادي به گارنتي ندارم ،حالا من موندم و يك گوشي و يك هندزفري بلوتوث و هزار سوال از htc كه چرا اين اتفاق براي اين htc one ها ميوفته ،توي فرومها پر اين اشكاله و چرا ما در ايران نبايد وارنتي شركت اصلي را داشته باشيم .

    • Ace
      Ace | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

      این مشکلات توی همه گوشی ها پیدا میشه. من موقع خریدن اجناس گرون همیشه از فروشنده یک یا دو روز مهلت میگیریم که بدون گارانتی هم جنس رو پس بگیره. توی اون یکی دو روز هم هر کاری که میتونم با گوشی میکنم تا اگه عیبی داشته باشه پسش بدم. خودم ام8 دارم. برادرمم desire eye. تا الان کوچکترین عیبی نداشتن. نمیشه صرفا مشکل چند گوشی رو به پای شرکت زد. اگه میتونی ببرش همونجایی که خریدی ببین چیکار میتونه بکنه برات.

  • فردید
    فردید | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    متحجران دل بسته به اين یا آن برند، کشته مرده ها، یا مفلسن و از عقل معلول یا پولدارن و در ملال.
    هرچه کار راه انداخت، همان خوب ست.
    والسلام.

  • kasra
    kasra | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    مدل m7 تنها كوشي اي بود كه منو بعد جند سال استفاده از آيفون تحريك كرد برم سمتش

    خيلي هم عالي بود و راضي بودم

    كاش اون طرح مفهومي واس m9 كه خيلي ناز و يه دست بود رو ميزدن بدجور رو مخمه :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی