ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارتنر: اپل با پشت سر گذاشتن سامسونگ بدل به فروشنده اول تلفن هوشمند در جهان شده است

فروش آیفون در ماه های اخیر بی نظیر بوده اما در سوی دیگر خطوط تولید تلفن های هوشمند سامسونگ برای اولین بار در طی سال های گذشته شاهد نمایش دادن نشانه هایی اولیه از بحران هستند. بر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

فروش آیفون در ماه های اخیر بی نظیر بوده اما در سوی دیگر خطوط تولید تلفن های هوشمند سامسونگ برای اولین بار در طی سال های گذشته شاهد نمایش دادن نشانه هایی اولیه از بحران هستند. بر اساس همین شرایط اکنون برخی تحلیل های جدید نشان می دهند اپل با پشت سر گذاشتن رقیب کره ای خود توانسته مجدداً بدل به برترین فروشنده اسمارت فون در جهان گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موسسه گارتنر، یکی از شناخته شده ترین شرکتهای آماری و پژوهشی در ایالات متحده، بر اساس آمار اخیرش اپل را برترین تولید کننده تلفن هوشمند حال حاضر جهان دانسته است.

این موسسه در گزارشی آورده کمپانی ساکن کوپرتینو توانسته با فروش ۷۴.۸ میلیون عدد آیفون در سه ماهه ی چهارم سال میلادی گذشته به سامسونگ که ۷۳ میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانده برتری یابد.

نکته ی ناخوشایند و دراماتیک قضیه در اینجاست که اگر به یکسال قبل تر بازگردیم برند اهل کره جنوبی ۸۳.۳ میلیون اسمارت فون را به بازار عرضه کرده و اپل توانسته تنها ۵۰.۲ میلیون دستگاه آیفون بفروشد.

هر چند در حال حاضر شواهد نشان می دهند سامسونگ به سرعت در حال بازیابی خودش بوده و ممکن است بسیار سریع بتواند جایگاهش را پس بگیرد. این شرکت اخیراً دو تلفن هوشمند جدید گلکسی S6 و S6 اج را معرفی کرده که به نظر می آید در آینده ای نزدیک و با عرضه شان به بازار (از دهم آوریل) بتواند فروش خوبی را از آنها تجربه نماید.

بنابراین اگرچه به نظر می آید اپل سه ماهه ی جاری را نیز به عنوان برترین فروشنده ی تلفن هوشمند به پایان خواهد برد ولی دور از انتظار نیست که رقیب جدی آنها یعنی سامسونگ در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ مجدداً به صدر جدول بازگردد و همتای آمریکاییش رو به رده ی دوم بفرستد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Job
    Job | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    سامسونگ انگله نابود شه خوبه اتفاقا

  • MaHyAr
    MaHyAr | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    بابا خسته نشديد از ايفون و سامسونگ گفتن !!!!
    هر كي يه گوشيو دوس داره
    من الان گوشيم ايفون ٦

  • TROOL
    TROOL | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    دمش گرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی