ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: اپل تولید آیپد پرو را تا ماه سپتامبر به تعویق انداخته است [به روز رسانی شد]

بلومبرگ امروز در گزارشی نوشته اپل به خاطر مشکلات و تاخیری که از جانب تامین کننده پانل های نمایشگر مورد نیازش پیش آمده، مجبور گشته تا تولید انبوه "آیپد پرو" با سایز صفحه نمایش ۱۲.۹ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۶

بلومبرگ امروز در گزارشی نوشته اپل به خاطر مشکلات و تاخیری که از جانب تامین کننده پانل های نمایشگر مورد نیازش پیش آمده، مجبور گشته تا تولید انبوه "آیپد پرو" با سایز صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی را تا ماه سپتامبر به تعویق بیاندازد.

این کمپانی پیش از این امید داشته تا بتواند نسخه ی بزرگتر تبلتش را که تا کنون شایعات بسیاری در مورد آن شنیده ام در سه ماهه ی جاری از سال میلادی وارد فاز تولید نماید که حالا این برنامه ریزی دستخوش تغییر شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته علی رغم گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ اگر اپل به روال پیشین به روز رسانی و معرفی آیپد های جدیدش وفادار بماند کماکان این احتمال وجود دارد که آنها در ماه اکتبر از تبلت مورد بحث پرده برداشته و آن را طی مراسمی به هواداران شان معرفی نمایند.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد اکنون چندین ماه است که شاهد انتشار شایعاتی در مورد آیپد پرو هستیم و بر اساس همین شایعات بسیاری از کاربران منتظر محصولی هستند که بتواند در بین مک بوک ها و تبلت های کوپرتینویی ها جای بگیرد و یا حتی گجتی هیبریدی و دو منظوره با تمرکز بیشتر بر بهره وری و مالتی تسکینگ باشد.

اپل تا کنون به هیچ عنوان به داشتن برنامه ای با هدف تولید چنین محصولی اشاره نکرده، اما کارشناسان بر این باور هستند که ارائه ی ابزاری با مشخصات ذکر شده می تواند فروش آیپد را مجدداً از سکون خارج کرده و دوباره به آن رونق بخشد.

برترین برند حال حاضر جهان همکنون دو مدل تبلت با عناوین آیپد ایر ۲ با سایز نمایشگر ۷.۹ اینچی و آیپد مینی ۳ با سایز نمایشگر ۹.۷ اینچی را به کاربرانش خودش عرضه می نماید که طی ماه های اخیر گفته می شود رشد فروش آنها متوقف شده و حتی برخی از آمارها حکایت از کاهش استقبال کاربران از این محصولات دارند. عده ای از کارشناسان نیز معتقدند آیفون ۶ پلاس خود عاملی بوده که افراد کمتری تمایل تبلت های اهالی کوپرتینو را خریداری کنند.

باید منتظر ماند و دید یک تبلت هیبریدی با ابعادی متفاوت از جانب اپل، می تواند در اوضاع یاد شده تغییر به وجود آورد و یا خیر.

به روز رسانی: پس از انتشار گزارش بلومبرگ، وال استریت ژورنال نیز در مورد آیپد بزرگتر اپل می نویسد که این محصول احتمالاً به تکنولوژی USB 3.0 مجهز شده تا کاربران در حین تبادل داده با حجم های بالا مشکل خاصی نداشته باشند.

همچنین اپل نهایت تلاش خود را کرده تا در آیپد ۱۲.۹ اینچی سینک کردن آن با سایر کامپیوترها و ابزارها به سادگی و با سرعتی بیشتر از گذشته امکان پذیر باشد و البته این کمپانی قصد دارد امکان اتصال ماوس و کیبرد را نیز به تبلت مورد بحث فراهم آورد.

یکی دیگر از تغییرات اضافه شدن تکنولوژی است که زمان شارژ شدن آیپد را تا حد زیادی کاهش می دهد. ژورنال می افزاید با وجود همه ی این موراد نباید از خاطر برد که بر حسب نهایی نشدن طراحی محصول هنوز قطعی نیست که همه ی این قابلیت ها در آن جای بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    12 اینچ ایا لازمه

  • varna
    varna | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    12اینچ خیلی بزرگه و7اینچ کوچکه به نظرمن بهترین سایز برای تبلت بین9تا10اینچ /اگه اپل میخاددوباره فروشس توتبلتا روبه افزایش بره بایدیه چیز متفاوت معرفی کنه

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    فقط دلم میخواد بگی چجوری ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی