ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت بازی های اکس باکس را به هولولنز می آورد

همانطور که انتظار می رفت، گیمینگ بخشی عجین شده با هولولنز مایکروسافت است و شب گذشته، فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس این مسئله را در کنفرانس خود مطرح کرد. وی وعده داد که بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

همانطور که انتظار می رفت، گیمینگ بخشی عجین شده با هولولنز مایکروسافت است و شب گذشته، فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس این مسئله را در کنفرانس خود مطرح کرد.

وی وعده داد که بازی های اکس باکس (کدام اکس باکس؟) به هولولنز خواهند آمد و با استفاده از این هدست می توانید وارد دنیای بازی ها شوید، رویایی که خیلی دور به نظر می رسید اما حالا چند قدم با آن فاصله داریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

استودیوهای داخلی مایکروسافت در حال توسعه تجربه های منحصر به فردی هستند که اگرچه بازی نیستند، اما می توانند قابلیت های هولولنز را به نمایش گذارند. اما توسعه بازی برای هدست واقعیت افزوده، منحصر به استودیوهای داخلی نخواهد شد و دیگر توسعه دهندگان نیز می توانند اعلام آمادگی کنند.

اسپنسر در اوایل ارائه خود از اهمیت گیمینگ در اکوسیستم نرم افزاری سایز پلتفرم ها -پی سی، اسمارت فون ها و البته کنسولها- سخن گفت. به نظر می رسد که مایکروسافت، هولولنز و ویندوز هولوگرافیک را از این ماجرا مستثنی نمی داند و گیمینگ بخش مهمی از این دستگاه جدید خواهد بود.

مدیر بخش اکس باکس مایکروسافت به این مسئله اشاره کرد که اگر توسعه دهنده ای به ساخت بازی برای هولولنز اشتیاق پیدا کرده، می تواند در برنامه داخلی ویندوز ثبت نام کرده و به هدست دسترسی پیدا کند.

متاسفانه اخبار بیشتری تاکنون از سخنرانی اسپنسر به بیرون درج پیدا نکرده و مشخص نیست وی شب گذشته به چه مواردی در ارتباط با گیمینگ روی ویندوز 10 اشاره کرده است. ماه آینده کنفرانس بیلد مایکروسافت برگزار خواهد شد و قطعا اخبار بیشتری پیرامون ویندوز 10 و هولولنز خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    جمله سوالی آخرش علامت تعجب میاد؟!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی