ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیاتک و سامسونگ احتمالاً در آینده همکاری و شراکت گسترده تری خواهند داشت [شایعه]

سامسونگ عاقبت و پس از جنجال های رسانه ای زیاد تصمیم گرفت در دو پرچمدار جدیدش استفاده از چیپست های کوالکام را کنار بگذارد و اگزینوس های خود را در آنها جایگزین نماید. حالا و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۱

سامسونگ عاقبت و پس از جنجال های رسانه ای زیاد تصمیم گرفت در دو پرچمدار جدیدش استفاده از چیپست های کوالکام را کنار بگذارد و اگزینوس های خود را در آنها جایگزین نماید. حالا و پس از رونمایی این دو محصول در کنگره جهانی موبایل نتایج به دست آمده از تست ها و بنچ مارک های مختلف نشان می دهند که این تصمیم کره ای ها چندان هم اشتباه نبوده و در بسیاری مواقع اسنپدراگون ۸۱۰ در برابر چیپست سامسونگ به چالش کشیده می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اتخاذ چنین تصمیمی همانطور که انتظار می رفت به یقین رابطه ی سامسونگ و کوالکام را مخدوش نموده، اما حالا شایعه ای جدید حکایت از آن دارد که کره ای ها در یک پروژه که جزئیاتش فاش نشده وارد همکاری با دومین چیپست ساز بزرگ جهان یعنی مدیاتک شده اند.

قبلاً نیز شایعه گشته بود که سامسونگ مدیاتک را به عنوان تامین کننده چیپست های مورد نیاز برای تلفن های هوشمند تایزنی ارزان قمیتش برگزیده است و انتشار این خبر جدید می تواند تائیدی بر شایعات پیشین و یا گسترده تر شدن همکاری دو کمپانی در ابعادی بسیار وسیع تر از قبل باشد.

Zhu Shan-gzu، جانشین مدیر کل مدیاتک کمی قبل در اظهار نظری ذکر کرده که همکاری آنها با سایرین در حال جهت پیدا کردن و به نتیجه رسیدن است. بسیاری این اظهار نظر را مرتبط به نزدیک تر شدن رابطه ی کمپانی مورد بحث با همتای کره ایش یعنی سامسونگ می دانند.

اگرچه هنوز همکاری مدیاتک با غول تکنولوژی کره ای به صورت کلان در حد شایعه است، ولی شواهد و اخبار منتشر شده از کنگره جهانی موبایل امسال نشان می دهند که کمپانی مذکور تلاش دارد هر چه سریعتر جایگاه خودش برای حضور در محصولات تولید کنندگان تلفن های هوشمند را ارتقا دهد. البته به یقین شرکت یاد شده بازار پیشین اش در رابطه با اسمارت فون های میان رده و همینطور اقتصادی را نیز حفظ خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • pars
    pars | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    بنظرم بهتره سامسونگ چیپ های رده ی مختلف دیگه ی اکزینوس برای گوشی های رده متوسط و پایین و ... خودش بزنه و فقط برای پرچمدارهاش کار نزنه .

  • abdolnaser
    abdolnaser | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    سامسونگ+مدیاتک

    خدا به خیر کنه

  • varna
    varna | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    توپرچمداراکه اگزینوس استفاده میکنه ولی تومیانرده وپایین رده هاش برای کاهش هزینه ودلایل دنگربایدازچیپستهای کوالکام ومدیاتک استفاده میکنه ازحق نگذریم مدیاتک خیلی پیشرفت کرده وپردازنده های خوبی تولید میکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی