ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوهای جدید سامسونگ در مورد طراحی، سخت افزار و دوربین گلکسی S6 و S6 اج توضیح می دهند [تماشا کنید]

سامسونگ با انتشار ویدئوهایی سه گانه و رسمی سعی کرده است به اختصار در مورد طراحی، سخت افزار و دوربین دو پرچمدار کهکشانی جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج توضیح بدهد و کاربران را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۴۳

سامسونگ با انتشار ویدئوهایی سه گانه و رسمی سعی کرده است به اختصار در مورد طراحی، سخت افزار و دوربین دو پرچمدار کهکشانی جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج توضیح بدهد و کاربران را قبل از عرضه رسمی این محصولات به بازار بیش از پیش در مورد آنها آگاه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از قابلیت های جالب ارائه شده در گلکسی S6 اج که آن را در ویدئوی منتشر شده از جانب کمپانی تولید کننده نیز مشاهده می نماییم، People edge است. بر اساس این قابلیت به پنج مخاطب مهم تر ذخیره شده بر روی تلفن هوشمند شما یک رنگ خاص اختصاص می یابد و وقتی اعلانی را دریافت نمایید که مرتبط به یکی از این مخاطبین باشد، اج یا لبه های S6 رنگ اختصاصی پیش تر تعیین شده را به نمایش در خواهند آورد. بدین ترتیب سرگرم هر کاری که باشید متوجه می شوید، فردی که برای شما اهمیت زیادی دارد، فعالیتی را انجام داده که لازم است از آن آگاه گردید.

در ویدئویی دیگر ذکر می شود آلومینیومی که در بدنه ی دو پرچمدار جدید کره ای ها مورد استفاده قرار گرفته از جنس آلومینیومی است که در ساخت بدنه ی هواپیما کاربرد دارد. همین امر باعث بالا رفتن به مراتب بیشتر کیفیت محصول نهایی شده است و البته این جسارت را به مدیران سامسونگ هم داده که در رویداد خود با طعنه بگویند موبایل های تازه شان خم نمی شود.

بحث بعدی به آنچه که ما نمی توانیم ببینیم ربط دارد، یعنی سخت افزاری که به گلکسی های S6 قدرت می بخشد. این محصولات از چیپست های ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اگزینوس ۷۲۴۰ بهره مند هستند که بر اساس تکنولوژی ۱۴ نانومتری توسعه یافته اند و به همراهی ۳ گیگابایت حافظه ی رم DDR4 می توانند یکی از بهترین تجربه های ممکن در حین کار با بازی ها و برنامه های سنگین را فراهم نمایند.

در ویدئوی آخر که تمرکز آن بر دوربین نهاد شده، توضیحاتی در مورد دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی گلکسی های تازه وارد سامسونگ داده می شود. هر دوی این دوربین ها دارای گشادگی دهانه لنز f/1.9 هستند، که این موضوع سبب می گردد در نور کم هم عملکردی مطلوب را از خود به نمایش بگذارند.

دو بار زدن دکمه ی خانه در هر شرایطی باعث می شود اپلیکیشن دوربین فعال شده و موبایل آماده ی تصویربرداری گردد و البته توانمندی لرزشگیر اپتیکال پیاده سازی شده در S6 نیز از دیگر مزایایی است که به تصویر کشیده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • administrator
    administrator | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    تنها مشکل این گوشی حافظه ی باتری هست که یکم مایوس کنندست

    اگه 3000 بود واقعا عالی میشد !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی