ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

6 ویژگی HTC One M9 که گلکسی اس 6 از آنها بی بهره است

MWC زمان مناسبی بود تا دو رقیب بزرگ دوشادوش یکدیگر تلفن های همراه شان را به نمایش بگذارند و به یک باره وارد گود رقابت شوند. سامسونگ با Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

MWC زمان مناسبی بود تا دو رقیب بزرگ دوشادوش یکدیگر تلفن های همراه شان را به نمایش بگذارند و به یک باره وارد گود رقابت شوند. سامسونگ با Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge به کارزار آمد و HTC با One M9.

حالا چند روزی از نمایش این دو گذشته و فرصت این را پیدا کرده ایم که نگاهی دقیق تر به دو تلفن کنیم. می بینیم که هر تولید کننده از صدها ویژگی منحصر به فرد چه چیزهایی را برگزیده و کدام ها را پشت سر جای گذاشته.

بیایید ابتدا به برتری های HTC One M9 نسبت به Galaxy S6 نگاهی بیندازیم.

قابلیت اولترا پیکسل برای دوربین جلو

UtraPixel-front-camera
تکنولوژی اولتراپیکسل در دوربین های پرچمدار پیشین HTC هم وجود داشت و این بار علاوه بر اینکه One M9 یک دوربین 20 مگاپیکسلی دارد، دوربین جلوی آن هم از اولترا پیکسل بهره می برد که قدمی بزرگ به سوی سلفی دوستان است. علاوه بر این، One M9 بسیار مناسب ویدیو کنفرانس ها خواهد بود.

اسپیکرهای استروی بوم ساند

BoomSound-stereo-speakers
پرچمدارهای HTC از معدود تلفن های همراهی هستند که اسپیکرهای قدرتمندی دارند. One M9 از تکنولوژی بوم ساند مخصوص HTC استفاده می کند تا از این اسپیکرهای کوچک، صدایی خارق العاده به بیرون منتشر کند.

فلش LED دوگانه

Dual-tone-LED-flash
این تکنولوژی جدید اخیرا در چند تلفن همراه دیگر نیز مشاهده می شود. One M9 نیز از فلش دوگانه بهره مند است. فلش های دوگانه این قابلیت را در اختیار کاربر می گذارند که تصاویر به مراتب طبیعی تر با رنگ های زنده تر دریافت کنند. یکی از آن ها رنگ سرد و یکی از آن ها رنگی گرم به عکس می دهد و در حالی که هر دو با هم روشن می شوند، در نتیجه بالانس عکس حفظ خواهد شد.

حافظه داخلی قابل ارتقا

Expandable-internal-storage
اندرویدی ها همیشه یک سلاح قدرتمند در برابر اپلی ها در اختیار دارند و آن قابلیت افزایش حافظه جانبی است و حالا، سامسونگ تصمیم گرفته که همانند اپل رفتار کند. اما اگر HTC One M9 در اختیار داشته باشید، می توانید در جایگاه MicroSD، به میزانی که دوست دارید حافظه جانبی قرار دهید.

نرم افزار Eye Experience

The-EYE-Experience-suite
HTC سال گذشته با عرضه Desire Eye (بله، همان تلفنی که زیر پای فیل هم رفت)، مشخص کرد که برنامه های بسیاری برای سلفی بگیرها دارد و پس از آن هم نرم افزار مخصوصی برای دوربین تلفن های مطرح اش منتشر کرد که حجت را تمام می کرد. Eye Experience حالا در One M9 هم قرار دارد و می توانید از این قابلیت برای گرفتن تصاویری مخصوص استفاده کنید.

رادیو FM

FM-Radio
حقیقت امر این است که کاربران بسیاری از گوش دادن به رادیو هنوز هم لذت می برند اما سامسونگ معتقد است چنین قابلیتی برای کاربرانش لازم نیست. بنابراین در گلکسی اس 6 هم آن را نگنجانده است.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    Sense اچ تی سی ? رو هرگز با گرافیک و سیستم کاربری تکراری سامسونگ عوض نمی کنم.
    تازه اور از هنگ و باگ های بی بدیل تمامی مدل های سامسونگ چشم پوشی کنیم...?

  • TROOL
    TROOL | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

    نوچ

  • Amir1100 امیر پویا
    Amir1100 امیر پویا | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    رادیو FM ?!?!?!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی