ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ ویکند گیم تهران در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد

در روزهای انتهایی سال 93، استارتاپ ویکند این بار به سراغ بازی سازی رفته تا در 54 ساعت فشرده کاری، درس های بزرگی به علاقه مندان این حوزه بیاموزد. دانشگاه علم و صنعت، در آخر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۰

در روزهای انتهایی سال 93، استارتاپ ویکند این بار به سراغ بازی سازی رفته تا در 54 ساعت فشرده کاری، درس های بزرگی به علاقه مندان این حوزه بیاموزد. دانشگاه علم و صنعت، در آخر هفته جاری میزبان استارتاپ ویکند گیم تهران خواهد بود.

شرکت کنندگان در این رویداد باید این مسئله را مد نظر داشته باشند که طی 3 روز برگزاری، خبری از کلاس های تئوری و آموزشی نیست. تنها ملاک برتری در استارتاپ ویکند ها، انجام وظایف تیمی است. هرچند که در این راه مربیان و افراد با تجربه نیز در کنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.

هدف از برگزاری چنین رویدادی، قرار دادن افراد در محیطی پویاست. تیم ها باید طی 3 روز، از ایده ای ساده که در اختیارشان قرار می گیرد، به کسب و کار برسند. برای اینکه در این محیط موفق باشید، لزوما نیازی به حرفه ای بودن نیست. حتی اگر دانش فنی هم ندارید، می توانید ثبت نام کرده و با پروسه ساخت یک بازی ویدیویی آشنا شوید.

شاید دوست داشته باشید مهارت های بازاریابی تان را بسنجید و مدیریت کنید یا قابلیت های فنی تان را در اختیار افرادی قرار دهید که می دانند چگونه یک بازی می تواند موفق باشد. همه چیز در ارتباط با کار تیمی، تعامل و تجربه ای آموزشی از بازار خواهد بود.

علاقه مندان می توانند تا 19 اسفند ماه با مراجعه به وبسایت استارتاپ ویکند تهران، در هر یک از شاخه های مورد نظرشان ثبت نام نمایند. رقابت ها از روز چهارشنبه 20 اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز جمعه 22 اسفند ادامه خواهد یافت.

پس از اتمام کار، هر یک از تیم ها 5 دقیقه فرصت دارند تا پروژه خود را به تیم داوران ارائه کرده و در 5 دقیقه دوم که مختص داوران است، از آن دفاع کنند.

شایان ذکر است که قیمت بلیت ها، طبق تفاهم نامه اخیر استارتاپ ویکند با بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از 150 هزار تومان به 90 هزار تومان کاهش یافته است. در صورتی که دانشجو باشید نیز می توانید با وارد کردن کد student در قسمت ثبت نام، از 25 درصد تخفیف بهره برید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • سميرا
    سميرا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    من دير متوجه شدمممم . ايا دوباره هم در سال اينده برگزار ميشه ؟؟؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی