ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قاب اکسپریا زد 4 لو رفت: ابعاد کوچکتر و درگاه شارژ بدون پوشش

تصاویری از قاب پرچمدار بعدی سونی یعنی Xperia Z4 به بیرون درز کرده است. این تصاویر را همان منبعی تهیه کرده که تصویر پنل جلویی زد 4 را لو داد. حالا می توانیم مقایسه دقیق ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

تصاویری از قاب پرچمدار بعدی سونی یعنی Xperia Z4 به بیرون درز کرده است. این تصاویر را همان منبعی تهیه کرده که تصویر پنل جلویی زد 4 را لو داد. حالا می توانیم مقایسه دقیق تری از طراحی اکسپریا زد 4 و زد 3 داشته باشیم.

تصاویر، مهر تأییدی بر ادامه سبک طراحی OmniBalance می زنند. قاب دور دستگاه نسبت به زد 3 تغییرات بسیار کمی کرده و شاید بتوان برداشته شدن پوشش درگاه micro USB را تنها تغییر مهم آن دانست. بنابراین زد 4 ضمن مقاوم بودن در برابر آب، دیگر نیازی به پوشش درگاه نخواهد داشت، همانطور که در M4 Aqua و تبلت Xperia Z4 دیدیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی زد 4 و تصاویر آن، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این درگاه به زیر دستگاه نقل مکان کرده که در مدل های قبلی اکسپریا، در کنار دستگاه جای داشت. میکرون نیز که در اکسپریا زد 3 در کنار دستگاه قرار داشت، در زد 4 به زیر آن منتقل شده است.

شارژر آهنربایی هم حذف شده اما معلوم نیست که آیا زد 4 از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد یا نه. بنابراین با جمع بندی کلی درگاه ها، می توان به این نتیجه رسید که تنها یک پوشش و آن هم برای درگاه سیم کارت و کارت حافظه وجود خواهد داشت که منجر به یک دست تر شدن طراحی دستگاه می شود.

ابعاد دستگاه کمی کوچکتر شده و ضخامت آن نیز 1 میلی متر کاهش پیدا کرده است که علاوه بر کاهش ابعاد، موجب کاهش وزن نیز می شود. این یعنی اکسپریا زد 4 به احتمال زیاد همان نمایشگر 5.2 اینچی را در قابی کوچکتر خواهد داشت. در ادامه می توانید تصاویر لو رفته از قاب اکسپریا زد 4 را مشاهده کنید:

0

1

3

4

5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • varna
    varna | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    حالا این زد4کی معرفی میشه تونمایشگاهifaنازودتر/شایدم میخادهمراه باجی4الجی تویه بازه زمانی معرفی بشه.

  • masoud.1992
    masoud.1992 | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    من طرفدار سونی نیستم ولی همه سایتا مخصوصا اون ترنجی جوکی بیش نیستند(البته به جز دیجیاتوی عزیز)
    ترنجی که اول اسم سایت رو از نارنجی اسکی میره بعد هم با اون نظر سنجی های مسخرش که یه نفر با عوض کردن ip میتونه بی نهایت به یکی رای بده(خودم امتحان کردم که میگم هرچند نویسندش ادعا داشت ک‍ه فهمید ولی تموم رای های من ثبت شد) و اون تحلیل درباره Z4 که به بدترین شکل ممکن تحلیلش کرده بودند!
    ترنجی هم مثل همون برند گوشیه که اصالت نداره(اسم نمیبرم خودتون میدونید کدوم گوشیو میگم اخه اصلا اصالت طراحی نداره و کارش شده کپی و کپی و فقط کپی)!
    خلاصه ترنجی سایتش اصلا حرفه ای نیست و تحلیل گرا و نویسنده هاش مطلبو هر طوری دلشون بخواد و به نفعشون باشه تحلیل میکنن!

    زنده باد دیجیاتو که با اصالت ترین و منصف ترین سایت تکنولوژی ایرانی هست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی