ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: تیمی از مهندسین گوگل مشغول توسعه اندروید برای واقعیت مجازی هستند

سیستم عامل اندروید هم اکنون برای تلفن های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها و حتی ماشین ها وجود دارد، اما بر اساس شایعه ای جدید، گام بعدی گوگل در بسط و توسعه آن، هدست های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

سیستم عامل اندروید هم اکنون برای تلفن های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها و حتی ماشین ها وجود دارد، اما بر اساس شایعه ای جدید، گام بعدی گوگل در بسط و توسعه آن، هدست های واقعیت مجازی است.

در حال حاضر، اسمارت فون ها می توانند حکم مغز را برای Gear Vr سامسونگ یا Cardboard گوگل داشته باشند، با این همه، آنطور که وال استریت ژورنال می گوید، گوگل ده ها مهندس را به خدمت گرفته تا روی نسخه جدیدی از اندروید کار کنند که قرار است اپلیکیشن های واقعیت مجازی بر آن مبتنی باشند.

براساس این شایعه، این اقدام، کاملا جدای از پروژه واقعیت افزوده Magic Leap است که این کمپانی پیشتر در آن سرمایه گذاری کرده بود.

با در نظر داشتن آنچه تاکنون در پروسه توسعه اندروید شاهدش بوده ایم و همچنین روند اخیری که در ارائه سخت افزارهای واقعیت مجازی به وجود آمده، خبر تشکیل یک تیم مجزا برای کار روی چنین پروژه ای به هیچ وجه هم عجیب به نظر نمی رسد، از این رو، چنانچه پیش از برگزاری کنفرانس Google I/O شاهد انتشار شایعات جدیدی در مورد عرضه یک دستگاه موبایل تازه از این کمپانی باشیم، احتمال آنکه این محصول چیزی غیر از گلس باشد، بسیار بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • هدست واقعیت مجازی
    هدست واقعیت مجازی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    واقعاً که دیجیاتو هنوز فرق بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده رو نمیدونه و مطلب میذاره. ما مدتی هست که یک هدست واقعیت مجازی رو در ایران تولید کردیم و به بازار عرضه کردیم.
    اگر مردید از محصول ایرانی ما گزارش تهیه کنید.

  • TROOL
    TROOL | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود

  • Mr e
    Mr e | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    http://www.theverge.com/2015/3/6/8159695/vr-bomb-defusing-game-keep-talking-and-nobody-explodes اينم از gdcپوشش بدين چرا اخبار gdc رو نميزارين؟؟!.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی