ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا جعبه ساعت اپل، به عنوان یک شارژر عمل خواهد کرد؟

صرفا چند روز پیش از رویداد اختصاصی اپل در خصوص ساعتش، The Financial Times مصاحبه ای اختصاصی با جاناتان آیو، مدیر ارشد بخش طراحی اپل، منتشر نمود. ساعتی پیش بخشی از این مصاحبه را برایتان ترجمه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

صرفا چند روز پیش از رویداد اختصاصی اپل در خصوص ساعتش، The Financial Times مصاحبه ای اختصاصی با جاناتان آیو، مدیر ارشد بخش طراحی اپل، منتشر نمود. ساعتی پیش بخشی از این مصاحبه را برایتان ترجمه کردیم اما حال نوبت به گفته های دیگر آقای آیو در خصوص عملکرد ساعت و همچنین بسته بندی این محصول رسیده است.

آیو می گوید گران ترین مدل ساعت اپل (که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده) شامل یک رابط در بخش پشتی خود است که می تواند به عنوان یک داک شارژر مورد استفاده قرار گیرد. جعبه ی این محصول، آن را به شکل مغناطیسی شارژر خواهد کرد و داخل جعبه نیز از چرم جیر بهره گرفته شده است.

آنگونه که آیو نظر می دهد، اپل خواسته تا حد ممکن، نوع بسته بندی را ساده نگه دارد.

جاناتان آیو

جاناتان آیو

ما نمی خواستیم که بسته بندی، از دور ارزش محصول را فریاد بزند؛ برای انجام چنین کاری، باید جعبه هایی بزرگ ساخته شود و از اجزایی گران قیمت نیز در آنها استفاده گردد. ما همواره خواسته ایم تا در اجرا، از ایده های ساده تر بهره گیریم؛ در نتیجه، مانند همیشه به سراغ بسته بندی های کوچک رفته ایم.  دست کم می توانیم بگوییم این انتخاب، برای حفظ محیط زیست بهتر بوده و به طور کلی نیز جا به جایی آن را ساده تر می سازد. از سوی دیگر، وقتی مدتی بعد به کمد خود نگاه کنید، پر از جعبه های عظیم الجثه و بی استفاده نخواهد بود.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    نگو دیگه سوپرایزمون شه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی