ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های ساعت اپل طوری طراحی شده اند تا فقط چند ثانیه مورد استفاده قرار گیرند

طبق جدیدترین گزارش ها، توسعه دهندگان و سازندگان اپلیکیشن ها به شدت در تلاشند تا اپ هایی قابل قبول، برای ساعت اپل آماده کنند. پشت درب های بسته، اپل در حال ارائه توصیه ها به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

طبق جدیدترین گزارش ها، توسعه دهندگان و سازندگان اپلیکیشن ها به شدت در تلاشند تا اپ هایی قابل قبول، برای ساعت اپل آماده کنند.

پشت درب های بسته، اپل در حال ارائه توصیه ها به این توسعه دهندگان بوده و به آنها گفته که طوری اپلیکیشن ها را طراحی نمایند تا کاربران صرفا چند ثانیه از آن ها استفاده کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بلومبرگ از منابع خود نقل می کند که در مقر اصلی اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا، در پشت درب های بسته و بدون هیچگونه دسترسی به اینترنت، اپل، ساعت های خود را در اختیار برخی از توسعه دهندگان گذاشته تا بتوانند اپلیکیشن های خود را برای آن توسعه دهند. نکته ی جالب اینجاست که این دسته از افراد صرفا می توانند در مقر اصلی این شرکت، کار خود را دنبال کرده و حق خارج کردن کدهای خود را از آن محل، ندارند.

همانگونه که می دانید، ساعت مذکور اولین گام شرکت اپل در حوزه ی گجت های پوشیدنی است. این محصول به آیفون کاربر متصل گشته و می توانند حرکت های وی را تشخیص داده و او را از رسیدن نوتیفیکیشن های جدید بر روی آیفونش، مطلع نماید.

اپلیکیشن هایی که توسط توسعه دهندگان و سایر شرکت ها ساخته خواهند شد، کاربری این ساعت را بسیار بیشتر خواهند نمود؛ برای مثال، اپ اختصاصی BMW به شما اجازه می دهد تا همواره از موقعیت خودروی خود آگاه باشید، در حالی که اپلیکیشن هتل های Starwood، کاربران را قادر می سازد تا به وسیله ی ساعت، درب اتاق خود را باز نمایند.

اپل تلاش بسیاری دارد تا هنگام پوشیدن این ساعت، توجه کاربر بیش از حد به آن جلب نگردد؛ برای نمونه، ایمیل هایی که در دسته بندی مهم قرار نمی گیرند در ساعات غیر کاری به اطلاعتان خواهند رسید یا فقط هنگامی نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد که شخص خاصی (که شما تعیین کرده اید) تغییری در پروفایل خود می دهد. اپل می خواهد که کاربران به راحتی وارد اپلیکیشن ها شده و به همان راحتی نیز از آنها خارج گردند؛ گفته می شود این شرکت تمایل دارد تا کاربران صرفا ۱۰ ثانیه در هر اپلیکیشن وقت بگذرانند.

روز دوشنبه، در رویداد اختصاصی اپل در سان فرانسیسکو، تیم کوک بر رو صحنه قدم خواهد گذاشت و بیشتر ما را با خصوصیات و اهداف این شرکت در مورد ساعت مورد بحث، آشنا خواهد کرد. این ساعت در سپتامبر گذشته رونمایی شد و در آوریل (ماه آینده) به فروش خواهد رسید و گفته می شود قیمت مدل پایه ی این گجت، از ۳۴۹ دلار آغاز خواهد شد. بسیاری از تحلیلگران امیدوارند تا حضور ساعت اپل بتواند جنبشی در میان فروش محصولات پوشیدنی که تا کنون بازار نچندان موفقی داشته اند، ایجاد نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    میخوام روش کلید کنم نمیشه؟

  • نیما
    نیما | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    بنظرم این قضیه ی کوتاه بودن عمر باتری که گریبان دنیای دیجیتال رو گرفته (و همه هم عادت کردیم بهش) توی این ساعت بیشتر نمود پیدا میکنه. چون همیشه عادت کردیم ساعت رو دو سال یه بار باتریشو عوض کنیم ولی اینو روزی یکبار باید شارژ کرد! :/

  • november
    november | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    الان اون ترول معروف (همونی که طرفدار لینوکسه) میاد اینجا و با زیر سوال بردن اپل و محصولاتش، از ویژگیهای خیالیه لینوکس میگه!

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو. چقدر خوب و زیبا.

  • مهران
    مهران | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    خب در این صورت اگر عمر ساعت اپل ۵ ساعت استفاده مداوم باشه، و اگر فرضا در هر ساعت از روز ۵ دقیقه باهاش کار کنی (کمتر هم میشه در نظر گرفت) ۱۶ (مدت زمان متوسط بیداری یک فرد در ۲۴ ساعت) رو ضرب در ۵ اگر بکنیم میشه ۸۰ ساعت. خب حالا از این ۸۰ ساعت می‌گیم ۲۰ ساعتش رو Standby می‌خوره و می‌مونه ۶۰ ساعت تقریبا...
    ۶۰ تقسیم بر ۱۶ (زمان بیداری فرد) : حدود ۳ تا ۳ و نیم روز عمر باتری!
    امیدوارم درست حساب کرده باشم!

    • مهران
      مهران | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

      اشتباه شده تو این محاسبه!! دوباره که حساب کردم شد ۲ تا ۲ونیم «روز» عمر باتری.

      :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی