ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی صرفا خانواده Xperia Z را به اندروید ۵ بروز رسانی خواهد کرد

اواخر سال گذشته، سونی در خبری تایید کرد که تمام خانواده سری Z را به اندروید Lollipop به روز رسانی خواهد نمود؛ این خبر بسیاری از طرفداران این برند را خوشحال کرد زیرا شرکت مذکور، گفته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اواخر سال گذشته، سونی در خبری تایید کرد که تمام خانواده سری Z را به اندروید Lollipop به روز رسانی خواهد نمود؛ این خبر بسیاری از طرفداران این برند را خوشحال کرد زیرا شرکت مذکور، گفته بود که حتی Xperia Z که در اوایل سال ۲۰۱۳ معرفی شده را نیز به نسخه ۵ خواهد برد.

اما از طرف دیگر، گویا اوضاع برای تلفن های هوشمند غیر سری Z، چندان جالب نیست. طبق تایید حساب کاربری رسمی Sony Xperia در توئیتر، اندروید آب نبات چوبی، صرفا برای خانواده ی Xperia Z موجود خواهد بود و این شرکت فقط این سری از اسمارت فون هایش را به اندروید ۵ خواهد برد.

به این معنا که تلفن های هوشمندی که در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده اند، نظیر Xperia E3، M2 Aqua، C3، T3، T2 Ultra وXperia E1 آپدیت هایی بالاتر از کیت کت یا همان نسخه ی ۴.۴ را به خود نخواهند دید.

از آنجایی که بیشتر موبایل های یاد شده، از سخت افزاری مناسب برای اجرای اندروید آب نبات چوبی استفاده می کنند، طرفداران این برند امیدوارند تا شرکت مورد بحث نظر خود را در این خصوص تغییر دهد.

در میان موبایل های غیر خانواده ی Z که به تازگی از سوی سونی معرفی گشته اند، M4 Aqua، E4 و E4g از اندروید ۵، به شکل پیشفرض استفاده می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • فرشاد پور
    فرشاد پور | ۷ مهر ۱۳۹۴

    سلام من سونی zlدارم مشکل گوشیم اینه که پیامهارو خیلی دیر باز میکنه ولی بقیه برنامه هار رو زود باز میکنه اگه میشه جهت برطرف کردن مشکل گوشیم کمکم کنید

  • سمیرا
    سمیرا | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    سلام من e4 دو سیم دارم ولی آندروید ۵ نیست ۴.۴.۴ هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی