ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

معاون اجرایی ارشد سونی: روی تجربه کاربری تمرکز می کنیم

معاون ارشد اجرایی بخش اروپای غربی سونی اطلاعات جالبی را با رسانه ها در میان گذاشته است. با توجه به آمار رسمی این کمپانی، سری Z3 شامل Z3، Z3 Compact  و Z3 Tablet Compact در بازار ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

معاون ارشد اجرایی بخش اروپای غربی سونی اطلاعات جالبی را با رسانه ها در میان گذاشته است. با توجه به آمار رسمی این کمپانی، سری Z3 شامل Z3، Z3 Compact  و Z3 Tablet Compact در بازار موفق عمل کرده اند و سونی هم از فروش آن ها راضی است.

شرکت مورد بحث متوجه شده که اینقدر زود به زود نیاز ارائه به پرچمدار جدید ندارد و محصول کنونی اش سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد. البته این بدان معنی نیست که امسال خبری از اکسپریا Z4 نخواهد بود؛ این تلفن هوشمند خواهد آمد اما سونی می خواهد در وهله نخست تجربه کاربری را ارتقا دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

متن زیر، سخنان رسمی او درباره بهبود تجربه کاربری است:

«خلاقیت فقط به معرفی و عرضه یک پرچمدار با دوربین قوی تر خلاصه نمی شود، نوآوری یعنی هر چه جلوتر می رویم، زندگی مشتریان را خلاقانه تر سازیم. همه ماجرا این است. ما روی آنچه که برندمان را منحصر به فرد می کند تمرکز نموده و این عنصر را وارد برنامه مان کرده ایم، مثل Sony (Xperia) Lounge. ما به عرضه سخت افزارهای زیبا ادامه می دهیم اما دیگر سخت افزار همه چیز نیست.»

«ماجرا فراتر از آن است. یعنی اگر تجربه کاربران را از سطح کنونی اش فراتر می برید، باید مطمئن شوید که این تجربه، در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس بیشترین تعداد از مشتریان قرار گیرد و این امر حتی برای آنها که شش ماه پیش محصولی را خریده اند نیز امکان پذیر باشد.»

xperia-z3-dual-waterproof-intro-8d4e3aafe600b84720524df7abc78ef4-940

از طرفی سونی قصد ندارد که به چرخه یک ساله محصولات باز گردد. بنا به گفته های رئیس ارتباطات جهانی این کمپانی، شرکت یاد شده زمان عرضه محصولاتش را تنظیم می کند اما معرفی نکردن یک دستگاه مورد انتظار در MWC به معنی تغییر چرخه معرفی محصول نیست.

«Z4 نسل بعدی محصولی است که ما معرفی خواهیم کرد. خیر، [ما به چرخه 12 ماهه تغییر رویه نداده ایم]. به عنوان یک قانون کلی، ممکن است تغییراتی را در زمانبندی ارائه محصولاتمان اعمال کنیم، اما مسلماً جزئیات مانند زمان عرضه محصول بعدی مان را نمی گویم، حداقل هم اکنون که اینگونه است.»

«ما همیشه در MWC تلفن هوشمند معرفی نکرده ایم، گاهی اوقات تصمیم می گیرم یک موبایل یا یک تبلت داشته باشیم. امسال می خواستیم روی توسعه مدل های میان رده تمرکز کنیم و یک تبلت فوق العاده هم بیاوریم. این مسأله بیشتر به مرحله بندی محصولات مرتبط است تا مسأله دیگری.»

«در IFA ما سه محصول از سری Z3 معرفی کردیم، یک تلفن هوشمند با ابعاد کامل، مدل کامپکت و تبلت کامپکت. این مدل ها در بازار بسیار خوب عمل کرده اند و هنوز هم کاربران علاقه فراوانی به آنها دارند و از آن زمان، قابلیت های متعددی را به روز رسانی کرده ایم. Remote Play را معرفی کرده ایم، سه تم دیگر برای دوربین و همچنین بر تعداد اپلیکیشن های دوربین خود افزوده ایم.»

بنابراین برنامه سونی برای پرچمدار بعدی و مدل های کنونی، تمرکز روی تجربه کاربری از طریق بهبود محتوای نرم افزاری و رابط کاربری است. اکسپریا Z4 در راه است، اما معرفی آن احتمالاً تا بهار یا تابستان عقب می افتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی