ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا نمایشگرهای گلکسی S6 و S6 اج با مشکل مواجه اند؟

همانطوری که مطلع هستید حدود یک هفته پیش سامسونگ دو تلفن هوشمند پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را رونمایی کرد و این دو محصول توجه کاربران و صد البته رسانه ها را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

همانطوری که مطلع هستید حدود یک هفته پیش سامسونگ دو تلفن هوشمند پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را رونمایی کرد و این دو محصول توجه کاربران و صد البته رسانه ها را به صورت کامل معطوف خود کردند.

اکثر منابع معتبر پس از تجربه های اولیه با دو کهکشانی کره ای ها آنها را مورد ستایش قرار دادند و معتقد بودند سامسونگ به شکل تمام و کمال محصولاتی منحصر به فرد و قدرتمند را آماده کرده تا مجدداً و با تمام قوا به میدان نبرد تلفن های هوشمند باز گردد.

اما حالا گزارشی تازه از کره جنوبی حکایت از این دارد که موبایل های جدید سامسونگ ممکن است با یک مشکل جدی مواجه باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گلکسی S6 و S6 اج در یک هنجار شکنی آشکار به صورت کامل بر مبنای تکنولوژی های خانگی سامسونگ توسعه یافته اند و کمپانی کره ای در هنگام طراحی و تولید آنها تصمیم گرفت تا به کار گیری محصولات پیاده سازی شده توسط سایرین خصوصاً کوالکام را کنار بگذارد.

چنین تصمیمی مستلزم این بود که کهکشانی های جدید بی نقص و بهترین باشند در غیر اینصورت اعتماد کاربران به سامسونگ از بین می رفت، لذا آنها عالی ترین سخت افزارهای ممکن را در این دو موبایل تازه به کار بستند و ظاهری تا حدی متفاوت نسبت به گذشته برای شان خلق نمودند.

وب سایت G For Games اخیراً با اشاره به گزارشی که در Asia Today انتشار یافته، به مشکلی می پردازد که ممکن است برای سامسونگ دردسر ساز شود. بر اساس نوشته های سایت کره ای نمایشگر دو اسمارت فون مورد بحث در قسمت انتهایی لبه ها نسبت به لمس کاربر واکنشی نداشته و با اشکال مواجه هستند.

طبق اطلاعات موجود در این گزارش و همینطور تست های اولیه، ظاهراً مشکل یاد شده در مدل استاندارد گلکسی S6 مشهود تر بوده و نسخه ی اج با اشکال کمتری مواجه است. ویدئویی که در انتهای مطلب آمده نیز سعی دارد این موضوع را به کاربران نمایش دهد.

در ویدئوی مذکور ابزار تست تعبیه شده بر روی خود تلفن های هوشمند سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته که با لمس هر منطقه از نمایشگر به صورت دقیق در آن یک خط مشکی رنگ رسم می شود، همانطوری که می توان دید هر چه کاربر تلاش می کند موفق نمی گردد در لبه ی انتهایی نمایشگر حتی یک خط هم ترسیم نماید.

هنوز مشخص نیست این مشکل حاصل نرم افزار گلکسی S6 است و یا سخت افزار آن، باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئله ی مورد بحث تا چه حد ممکن است برای شرکت کره ای دردسر ساز شود و یا حتی کاربران این محصولات چقدر احتمال دارد به این موضوع توجه نمایند و در حین استفاده از آنها با مسئله ای جدی مواجه گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • Amir_ganji
    Amir_ganji | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    خب اینکه این مشکل توی همه گوشیاش وجود داره دلیل نمیشه ک بگین مشکل نیست!! اتفاقا نشون میده که مشل خیلی جدی تر از این حرفاست....
    عکس:
    Xperia Z1 diagnostic TEST

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی