ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهبود عمر باتری اپل واچ با بند Reserve Strap

عمر باتری اپل واچ از جمله نگرانی های عمده ای است که همواره در رابطه با این گجت مطرح می شده و کمپانی سازنده آن نیز تصدیق کرده که شارژ دستگاه مورد بحث بیش از یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

عمر باتری اپل واچ از جمله نگرانی های عمده ای است که همواره در رابطه با این گجت مطرح می شده و کمپانی سازنده آن نیز تصدیق کرده که شارژ دستگاه مورد بحث بیش از یک روز دوام نمی آورد.

با این همه، گزارشات اخیر نشان داده که کوپرتینویی ها قصد برطرف نمودن این مشکل را دارند و همه تلاششان این است که دستگاهی را طراحی کنند که دست کم تا پایان روز شارژ داشته باشد.

اما توسعه دهندگان شخص ثالث نیز بیکار ننشته اند و تصمیم گرفته اند که هر چه سریع تر فکری به حال این مسأله نمایند؛ Lane Musgrave و John Arrow دو فردی هستند که به تازگی از یک بند شارژ به نام «Reserve Strap» پرده برداشته اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این محصول همانگونه که از نامش پیداست یک بند ساعت است که برای اپل واچ طراحی شده و امکانی را برای شما فراهم می آورد که ساعت خود را در حین استفاده شارژ نمایید و در واقع نقش نوعی باتری اکسترنال را برای اسمارت واچ شما ایفا می کند.

این بند از سیلیکون ساخته شده (این خبر باعث ناامیدی آنهایی خواهد شد که به دنبال یک بند رسمی تر هستند) و حاوی تعدادی باتری لیتیومی پلیمری و یک قطعه رسانا است که امکان شارژ آن را فراهم می کند.

به گفته سازندگان این محصول، بند جدید، باتری کافی را برای شارژ اپل واچ (دست کم تا یک مرتبه) فراهم خواهد کرد. البته نگرانی هایی نیز در رابطه Reserve Strap مطرح می گردد؛ برای نمونه مشخص نیست که آیا این بند می تواند در عملکرد حسگرهایی که باید با پوست کاربر تماس داشته باشند، اختلال ایجاد کند یا خیر.

در این صورت سازندگان این بند می توانند دلیل بیاورند که «چون امکان تست کردن عملکرد محصولشان با اپل واچ وجود ندارد، نمی توانند با اطمینان بگویند که آیا بند طراحی شده، اختلالی را در عملکرد این ساعت به وجود می آورد یا خیر. به علاوه، تا زمانی که نتوانند Reserve Strap را روی دستگاه واقعی تست کنند، امکان آنکه با اطمینان از درستی عملکرد آن سخن بگویند وجود ندارد.» با این همه، روشن است که این موضوع اولویتی مهم برای آنها محسوب می گردد.»

ایده ساخت بند شارژ کننده در نوع خود بسیار جالب است و باید منتظر عرضه اپل واچ بمانیم تا از درستی عملکرد آن آگاه شویم. در عین حال، آنهایی که علاقمند به استفاده از این محصول مبتکرانه هستند می توانند با پرداخت 250 دلار آن را پیش سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود

  • Majid
    Majid | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    کاور جدید htc
    Dot View 2 Case for HTC One M9!


    https://www.youtube.com/watch?v=2ircZoqveuA&feature=youtube_gdata

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی