ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا پرچمداران جدید سامسونگ 20 میلیون سفارش داشته اند؟

بسیاری هنوز بر این باورند که اوضاع نامساعد سال گذشته هنوز هم گریبانگیر سامسونگ است، اما آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند شرایط جور دیگری است. به تازگی گزارشی از کره به بیرون درز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

بسیاری هنوز بر این باورند که اوضاع نامساعد سال گذشته هنوز هم گریبانگیر سامسونگ است، اما آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند شرایط جور دیگری است.

به تازگی گزارشی از کره به بیرون درز کرده که نشان می دهد تا کنون 20 میلیون دستگاه تلفن هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge از سراسر جهان سفارش داده شده اند و اگر بخواهیم این آمار را با جزئیات بیشتری اعلام کنیم، از این میزان، 15 میلیون آن مربوط به مدل S6 و 5 میلیون عدد سفارش داده شده هم برای مدل S6 Edge بوده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سفارش 20 میلیونی از پرچمداران سامسونگ نوعی رکورد شکنی برای این کمپانی کره ای به شمار می رود و باید به اظلاع تان برسانیم که منبع منتشر کننده این خبر یکی از مدیران ارشد یک شرکت مخابراتی بوده که نخواسته نامش فاش شود.

این مدیر ارشد اعلام داشته که پیش بینی می کند استقبال خوبی از این دو پرچمدار به عمل آید. دو موبایل مذکور هفته گذشته در بارسلون اسپانیا رونمایی شدند و انتظار می رود که دست کم تا یک ماه دیگر وارد بازار گردند.

شین جانگ یانگ مدیر بخش موبایل کمپانی سامسونگ هم اظهار داشته که واکنش ها به این دو محصول بهتر از مدل گلکسی S5 بوده است.

وی در صحبت های خود گفت: «اگر بخواهم صادق باشم، پیش سفارشات برای هر دو پرچمدار جدید از سوی مشتریان عمده ما بسیار بالا بوده است.»

ارائه این دو مدل در واقع پاسخی بود که از سوی کمپانی مورد بحث به واکنش نه چندان خوب کاربران و مشتریان به پرچمدار سال قبل داده شد و در نهایت منجر به آن گردید که سامسونگ کار طراحی موبایل پیشرفته خود را از ابتدایی ترین مرحله آغاز نماید.

استقبال نه چندان مطلوب کاربران از گلکسی S5 مصادف شده بود با خوش اقبالی اپل و فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که با یک سنت شکنی قابل توجه، همراه با نمایشگرهای بزرگ تر ارائه می شدند.

اگر آمار و ارقام مطرح شده در مورد سفارش گلکسی S6 و S6 Edge صحیح باشند، به نظر می رسد که سامسونگ مجددا به گردونه رقابت باز گشته و بخت به آن رو کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

  • Saeid
    Saeid | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    کلا از اس دو به بعد هر چی بخری یکیه ... قالب صابون با یه دکمه واسه ریختن مایع اون ....
    از نظر کارایی نظری ندارم چون نداشتم ولی طراحی بچه ها منصفانه شورشو در آورده
    با طراحی های تکراری اقسام پراید خودمون که مدلاش کمتر سری گلکسی نیست ، مستعد خز ترین طراحان قرن هستند

  • Amir KH
    Amir KH | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    آقایان تو بحث دوربین خواهشا تعصبی نباشین اینا همه اعداد و ارقامه و کار نهایی رو سنسور انجام میده که در این رابطه فعلا 1520 و آیفون 6+ سرترن. در خصوص آمار هم بقول شاعر که میگه، شتر در خواب بیند پنبه دانه، گَهی لپ لپ خورد گَه دانه دانه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی