ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قصد دارد ۱۰ میلیون تلفن هوشمند G4 را به فروش برساند

در حالیکه سامسونگ با معرفی دو تلفن هوشمند گلکسی S6 و S6 اج همه ی توجهات رسانه ای را به خود جلب کرده، به نظر می آید ال جی قصد ندارد میدان را خالی نماید و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در حالیکه سامسونگ با معرفی دو تلفن هوشمند گلکسی S6 و S6 اج همه ی توجهات رسانه ای را به خود جلب کرده، به نظر می آید ال جی قصد ندارد میدان را خالی نماید و سخت در تلاش است تا رقابت با همتای کره ایش را به شکلی جدی تر از همیشه از سر گیرد.

شرکت مورد بحث بر طبق شنیده ها با جدیت تمام مشغول برنامه ریزی برای برگزاری مراسمی در یکی از ماه های آوریل و یا می سال جاری است تا در آن از پرچمدار بعدیش یعنی G4 پرده برداری کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا به اکنون ال جی در اشاره ای کاملاً واضح اعلام کرده که برترین تلفن هوشمند آینده اش نسبت به نسل پیشین خود دچار تغییراتی بنیادی گشته و در طراحی و تجربه کاربری آن به صورت کامل بازنگری صورت پذیرفته است.

از سوی دیگر به نظر می آید پس از موفقیت قابل قبول G3 جاه طلبی شرکت مذکور بیش ار هر زمان دیگری شده و حالا با سطح توقعاتی به مراتب بالاتر از گذشته قصد دارد محصول بعدیش را وارد بازار نماید.

در همین راستا و بر طبق گزارشی که توسط Korea Times انتشار یافته، ال جی قصد دارد با راه اندازی کمپین تبلیغاتی بسیار وسیع و پر هزینه در کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا و اروپا حداقل ۱۰ میلیون دستگاه از موبایل G4 خودش را به فروش برساند.

بر طبق همین گزارش مدیران کمپانی کره ای مورد اشاره در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون با مقامات و کارشناسان فنی اپراتورهای مخابراتی مهم اروپا جلساتی را داشته و تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری مهم G4 را برای آنها توضیح داده اند، تا بتوانند از توان این اپراتورها نیز برای فروش بیش از پیش موبایل تازه خود بهره گیرند.

همانطوری که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد هدف گذاری ال جی نسبت به محصول پیشین اش رشدی قابل توجه داشته، آنها در ماه می ۲۰۱۴ که زمان رونمایی و عرضه ی G3 محسوب می گشت برای فروش ۶ الی ۷ میلیون عدد دستگاه از این اسمارت فون برنامه ریزی کرده بودند در حالیکه اکنون به رقم ۱۰ میلیون می اندیشند.

در کنار همه ی این موراد ال جی تلاش دارد تا با رقبای چینی خود از جمله شیائومی نیز رقابت نزدیکی داشته و به هر شکل ممکن جایگاه بهتری را در بازار فروش تلفن های هوشمند به دست آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی