ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن های معرفی شده برای ساعت هوشمند اپل

همانطور که در دیجیاتو خواندید، اپل به صورت رسمی ساعت هوشمند خود را معرفی نمود و از تمام قابلیت های آن پرده برداشت. اپل واچ در مدل ها و رنگ های مختلف عرضه می شود و ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۲:۵۴

همانطور که در دیجیاتو خواندید، اپل به صورت رسمی ساعت هوشمند خود را معرفی نمود و از تمام قابلیت های آن پرده برداشت. اپل واچ در مدل ها و رنگ های مختلف عرضه می شود و قیمت پایه آن نیز ۳۴۹ دلار خواهد بود. البته مدل لوکس این محصول، قیمتی به مراتب گران تر دارد و با هزینه گزاف ۱۰ هزار دلار (نزدیک به ۳۵ میلیون تومان) قابل تهیه است.

اپل در کنفرانس امشب همچنین از چند اپلیکیشن مخصوص Apple Watch پرده بردای نمود و به تشریح قابلیت های آن ها پرداخت. این اپلیکیشن ها به ساعت هوشمند اپل کمک می کنند تا کارآیی بهتری داشته باشند و نقش پر رنگ تری را در زندگی روزمره ایفا نمایند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به بهترین اپلیکیشن های معرفی شده در مراسم اپل.

1) Instagram

Screen_Shot_2015-03-09_at_2.14.26_PM.0-w600

اپل واچ تجربه بسیاری کاملی از کار با اینستاگرام را در اختیار شما قرار خواهد داد. کاربران از طریق این برنامه قادر خواهند بود تا در تایم لاین خود اسکرول کرده و کلیه عکس های انتشار یافته توسط دوستانشان را مشاهده نمایند. شما همچنین می توانید با تپ کردن بر روی هر عکس، جزییات بیشتری را در مورد آن مشاهده کنید و نسبت به لایک کردن تصاویر اقدام نمایید.

 

2) Twitter

verge-002-w600

اپل جزییات زیادی را در مورد اپلیکیشن توییتر بیان نکرد. اما با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود کلیه منشن ها و سایر فعالیت های مربوط به این شبکه اجتماعی را بر روی مچ خود مشاهده نمایید.

 

3) Uber

Screen_Shot_2015-03-09_at_2.22.16_PM.0-w600

اوبر یکی از محبوب ترین استارتاپ ها به شمار می رود. شما از طریق این سرویس می توانید نسبت به تهیه آژانس اقدام نمایید. اکنون اپلیکیشن اوبر برای اپل واچ هم عرضه شده است. از طریق این برنامه کاربران قادر خواهند بود از زمان دقیق رسیدن خودرو مطلع شوند. حتی زمانی که ماشین سفارش داده شده به شما نزدیک شود، اپلیکیشن اوبر با ویبره ای کوچک شما را از این موضوع، مطلع خواهد کرد.

 

4) WeChat

Screen_Shot_2015-03-09_at_2.12.17_PM.0-w600

ویچت یکی از محبوب ترین سرویس های پیام رسان اینترنتی است که البته دسترسی به آن در ایران، بسته شده است. کاربران اپل واچ با استفاده از اپلیکیشن وی چت می توانند به پیام های دریافتی خود با ارسال استیکر پاسخ دهند.

 

5) W Hotels

verge-001.0-w600

اگر ساعت اپل را بر روی مچ خود داشته باشید و یکی از هتل های مجموعه Starwood را برای اقامت برگزینید، دیگر لازم نیست تا از کارت های پلاستیکی برای باز کردن درب اتاق خود استفاده کنید. اپلیکیشن W Hotels به شما اجازه می دهد از طریق ساعت خود و به راحتی فشردن یک دکمه، قفل اتاق خود را بگشایید.

 

6) Alarms.com

verge-002-2.0-w600

تا به حال برایتان پیش آمده از خانه خارج شوید و نگران قفل بودن درب ها شوید؟ اپلیکیشن Alarms.com به شما کمک می کند از طریق اپل واچ، وضعیت قفل های خانه را کنترل کنید و حتی تصویر دوربین های امنیتی را نیز بر روی مچ خود، مشاهده نمایید.

 

به نظر شما توسعه دهندگان با طراحی چه اپلیکیشن هایی می توانند به قابلیت های اپل واچ بیفزایند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • یاسر
    یاسر | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    به نظرم همه اینا فقط واسه خالی کردن جیب مشتریه ، هر روز یک اسباب بازی جدید میسازن برای درامد ، اسباب بازی برای آدم بزرگا ، تو زندگی ما فقط یک لپ تاب و یک گوشی اسمارت اون هم نه چندان گران قیمت کافیه ، ساعت فقط برای مشخص شدن زمانه اونم که واسه اکثر ما ایرانیا هیچ اهمیتی نداره

  • TROOL
    TROOL | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی