ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عمر باتری ساعت اپل: ۱۸ ساعت

عمر باتری ساعت اپل همواره بزرگ ترین سوال پیرامون این محصول بوده است؛ حال بالاخره به جواب این سوال بزرگ دست یافتیم: ۱۸ ساعت در یک روز عادی. تیم کوک می گوید این مقداریست که ساعت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۲:۱۴

عمر باتری ساعت اپل همواره بزرگ ترین سوال پیرامون این محصول بوده است؛ حال بالاخره به جواب این سوال بزرگ دست یافتیم: ۱۸ ساعت در یک روز عادی. تیم کوک می گوید این مقداریست که ساعت ما برای بیشتر افراد به شکل عادی کار خواهد کرد.

پس از اتمام کنفرانس، جزئیات بیشتری در مورد باتری اپل واچ منتشر شد. باتری مدل 42 میلی متری به خاطر اندازه بزرگتری، بیشتر از مدل 38 میلی متری دوام می آورد. 18 ساعتی که اپل آن را به عنوان میانگین کارکرد ساعت در یک دوره شارژ معرفی کرد، همانطور که در کنفرانس گفته شده، طی آزمونی که اپل در چند بخش گرفته به دست آمده است: «90 بار چک کردن ساعت، 45 دقیقه کار کردن با اپلیکیشن ها، 30 دقیقه پخش موسیقی از طریق بلوتوث در حین انجام تمرینات ورزشی، در یک دوره 18 ساعته» که شاید چندان با واقعیت جور در نیاید. 45 دقیقه زمان زیادی برای کار با اپلیکیشن نیست. البته شاید در تلفن هوشمند اینطور است و در ساعت اوضاع متفاوت باشد.

گزارش هایی که سابق بر این منتشر گشتند، گویای این مطلب بودند که ساعت مذکور، دارای عمر باتری مانند بقیه پوشیدنی های موجود در بازار خواهد بود که در حقیقت، بین ۲.۵ الی ۴ ساعت در استفاده ی سنگین است. برای مثال اگر با شارژ کامل از آن برای به طور مداوم برای امور ورزشی استفاده کنید، با روشن بودن ضربان سنج به گفته اپل 7 ساعت دوام می آورد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد باتری اپل واچ، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

عمر باتری، بسیاری را در خرید این محصول مردد کرده بود و همین موضوع، در اپل باعث نگرانی هایی نیز شده بود و در نتیجه، کمپانی مورد بحث تلاش نمود تا با ترفندهایی، عمر باتری را تا جایی که امکان دارد، بالا ببرد. گزارش هایی هم در هفته گذشته منتشر شده بودند که می گفتند این ساعت در استفاده ی سنگین تا ۵ ساعت و در استفاده ی سبک، روز دوم را نیز با یک بار شارژ خواهد دید.

در نهایت، اپل راهکارهایی را هم برای افزایش طول عمر باتری در نظر گرفته است. با استفاده سبک، ساعت تا 48 ساعت دوام می آورد. در صورت کاهش شارژ باتری نیز اپل واچ به حالت Power reserve mode می رود که با ذخیره انرژی، می تواند تا 72 ساعت روشن بماند. اگر واقعاً اینطور باشد شگفت انگیز است اما باید صبر کنیم و محصول نهایی را امتحان کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • آرشام
    آرشام | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    من که کلا از ساعت خوشم نمیاد چه آنالوگ چه دیجیتالی چه هوشمند!

  • TROOL
    TROOL | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی