ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه مک بوک جدید اپل اعلام گردید

مک بوک جدید اپل در روز 21 فروردین ماه با قیمت 1299 دلار وارد بازار خواهد شد. این قیمت البته برای مدل پایه مک بوک است که 256 گیگابایت حافظه فلش دارد. مدل بهبود یافته تری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۵

مک بوک جدید اپل در روز 21 فروردین ماه با قیمت 1299 دلار وارد بازار خواهد شد. این قیمت البته برای مدل پایه مک بوک است که 256 گیگابایت حافظه فلش دارد. مدل بهبود یافته تری از آن نیز با 512 گیگابایت حافظه و چیپست سریع تر موجود خواهد بود که قیمتی در حدود 1599 دلار دارد.

باید بگوییم که برای نخستین بار، اپل لپ تاپ محبوب خود را در سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری ارائه کرده. این شرکت لحظاتی پیش جدیدترین لپ تاپ خود را طی رویدادی مهم در سانفرانسیسکو رونمایی کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ناگفته نماند که بخش اعظمی از تمرکز این شرکت روی ساعت هوشمندش قرار دارد اما تیم کوک، فیل شیلر و دیگر مدیران کمپانی مورد بحث روشن ساختند که مک قرار نیست در بازار شلوغ لپ تاپ گم شود و همواره در صدر قرار خواهد داشت.

فیل شیلر در سخنانش اظهار داشت که ما برای ساخت دوباره این نوت بوک با چالشی بزرگ روبرو بودیم و خوشبختانه باید بگویم که با موفقیت از آن بیرون آمدیم. وی ادامه داد که ما برای ارائه محصولی فوق العاده مانند این، تمامی اجزای داخلی اش را از نو طراحی کردیم.

گفتنی است که مک بوک جدید سبک تر و باریک تر از مک بوک ایر اپل است که مدت های طولانی به عنوان محبوب ترین سیستم مک شناخته می شد. یکی از چالش های بزرگ پیش روی تیم طراحی این محصول، کیبورد، ترک پد و نمایشگر 12 اینچی رتینای آن بود.

کوپرتینویی ها مدعی هستند که محصول تازه شان، کم مصرف ترین باتری را در میان لپ تاپ های ساخته شده در دنیا دارد و اعلام داشته اند که این باتری در زمان وبگردی 9 ساعت و در حین پخش مستمر ویدئو تا 10 ساعت دوام می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • امین
    امین | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    سلام به شما که داری این متنو می خونی،

    حدود ۵ سالی هست که با مک بوک پرو کار می کنم. راستش دیگه یادم رفته ویندوز چطوری کار می کنه. ناراضی نیستم. البته در مقایسه با ویندوز. ولی نمی تونم بگم مک عالیه. یه زمانی حتی تعصب داشتم روش. ولی به مرور که آدم باهاش کار می کنه هم ذوق و شوق اولیه فروکش می کنه و هم چیزای جدیدی ازش می بینه که خب همه شون هم خوب نیست.

    مک DVD درایو بسیار ضعیفی داره. می تونم بگم فقط تعبیه کردن که بگن درایو هم داریم! همچنین مشکلی که هم خودم باهاش درگیرم و هم دوست ایتالیایی من که کاربر مک هست و دکترای کامپیوتر، batteri life کم مک بوک هستش. خودشون ادعا می کنن که متریال باطریشونو از قطعات دو تا کهکشان اونورتر آوردن و دو روز می تونه ۴۰۰ تا اپ رو با هم ران کنه و باتریش هم به نصف نرسه!! ولی واقعیت اینه که وقتی دست توی جیب می کنید و با حقوق ۱ تومن، ۲ تومن خودتون ۱۵ میلیون خرج یه مک می کنید، باید حتماً در جریان باشید که ۵ میلیون از پول شما بابت خرید کامپیوتر صرف شده و ۱۰ میلیون بابت شلوغ کاریای تبلیغاتی ای که آمریکایی ها و انگلیس ها طولانی ترین ید رو توش دارن.

    راستش این روزا با خودم به این فکر می کنم که دنیا نیاز به ظهور یه کامپیوتر نو داره. چیزی که واقعاً همه نیازای یه کاربر حرفه ای رو برآورده کنه، قیمتش متناسب لیاقتش باشه و قرار نباشه پول تبلیغاتشونو خریدار بده و کامل و بی نقص باشه.

    اگه خواستید مک بخرید یادتون باشه که محبوب ترین شغل آمریکا هنرپیشگیه و یکی از بزرگترین افتخارشون هالیوود و هنرپیشه هاش و گرونی کالیفرنیاست. اینا دقیقاً چیزی نیستن که ما از حرفاشون متوجه می شیم.

    این روزا از قیافه های حق به جانب و شعارای قلدرانه و بی ادبانه مسئولین اپل خنده م می گیره. اکثرش حَرفه!

    امین شاهرخی
    گرافیست و برنامه نویس وب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی