ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک جدید اپل معرفی شد

لحظاتی پیش، بالاخره انتظار ها به پایان آمد و مک بوک جدید اپل معرفی شد. این مک بوک صرفا ۱۳.۳ میلیمتر ضخامت داشته و فقط ۹۰۷ گرم وزن دارد. نمایشگر مک بوک جدید رتینا بوده و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۸

لحظاتی پیش، بالاخره انتظار ها به پایان آمد و مک بوک جدید اپل معرفی شد. این مک بوک صرفا ۱۳.۳ میلیمتر ضخامت داشته و فقط ۹۰۷ گرم وزن دارد. نمایشگر مک بوک جدید رتینا بوده و از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۳۰۴ پیکسل بهره می برد.

محصول جدید ۲۴ درصد ار مک بوک ایر ۱۱ اینج باریک تر بوده و از کیبوردی با طراحی جدید نیز بهره می برد. کیبورد لپ تاپ مذکور از خاصیت butterfly mechanism استفاده می کند که به گفته ی تیم کوک، کیفیت تایپ کردن را به شکل مطلوبی بالا می برد. این کیبورد همچنین دارای نور پس زمینه برای کلید ها بوده و برای هر کلید، به شکل اختصاصی یک LED در نظر گرفته شده است؛ گویا همین موضوع به باریک تر شدن مک بوک جدید کم نیز کرده است.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015_0714.0.0

همانگونه که گفتیم، نمایشگر این محصول به رتینا مجهز گشته و اپل می گوید که مصرف انرژی در پنل جدید، تا ۳۰ درصد نیز کاهش یافته است.

به کنار مک بوک جدید که بنگرید، اتصال USB Type-C را مشاهده خواهید کرد. همانگونه که انتظار می رفت، اپل قید پورت های دیگر را زده و صرفا به استفاده از این پورت قناعت نموده است.

از سوی دیگر این مک بوک اولین محصول بدون فن اپل است؛ این شرکت برای باریک کردن این مک بوک در حدی که می بینیم، مجبور به استفاده از پردازنده های نسبتا ضعیف Core M Broadwell شده است.

Phil Schiller می گوید نوت بوک جدید در رنگ های نقره ای، خاکستری و طلایی موجود خواهد بود و از آن به عنوان کم مصرف و کاراترین نوت بوک جهان یاد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (54 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    منتظریم بیاد بریم بخریم :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی