ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر لو رفته جدید از G4 خبر از نمایشگری خمیده می دهد

در حالی که سامسونگ و HTC در نمایشگاه MWC پرچمداران خود را معرفی نمودند، اکنون همه نگاه ها معطوف به LG است تا بازیگر جدید خود را روانه میدان رقابت کند. کره ای ها پیش از ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۲

در حالی که سامسونگ و HTC در نمایشگاه MWC پرچمداران خود را معرفی نمودند، اکنون همه نگاه ها معطوف به LG است تا بازیگر جدید خود را روانه میدان رقابت کند.

کره ای ها پیش از این اعلام کرده بودند که جی 4 قرار است از لحاظ طراحی، تفاوت هایی اساسی با جی 3 داشته باشد. اکنون و بر اساس تصویر لو رفته از این دستگاه، به نظر می رسد که ادعای در چشم بادامی ها چندان بی راه نبوده است.

 

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، توسط @OnLeaks منتشر شده است. این عکس بدنه پشتی جی 4 را به تصویر می کشد و خبر از نمایشگری منحنی برای این دستگاه می دهد. البته آنطور که از عکس منتشر شده مشخص است میزان انحنای نمایشگر، بسیار کمتر از آن چیزی است که پیش از این در G Flex 2 شاهدش بودیم.

بر اساس شنیده ها، جی 4 ابعادی برابر با ۱۴۸.۹ × ۷۶.۵ × ۹.۹ میلی متر خواهد داشت. در مقایسه با جی 3، این ابعاد بیانگر آن هستند که پرچمدار بعدی ال جی، اندکی بلند تر و عریض تر است و البته از ضخامت کمتری نیز بهره می برد. اگر شنیده ها درست از آب درآید، نمایشگر جی 4 نیز نسبت به مدل قبلی کوچکتر شده و با 0.2 اینچ کاهش، تصاویر را در ابعاد ۵.۳ اینچی به نمایش در می آورد.

به احتمال زیاد قدرت سخت افزاری G4 توسط پردازنده ۸ هسته ای Snapdragon 810 تامین می شود و همچنین ممکن است تا ال جی از سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در این دستگاه استفاده نماید.

کره ای ها در MWC با معرفی چند موبایل اقتصادی با نمایشگر خمیده، نشان دادند که در فراگیر کردن این تکنولوژی، عزمی راسخ دارند. اکنون و در صورتی که G4 نیز به این تکنولوژی مجهز شود، ال جی قماری بزرگ را بر روی آینده خود در دنیای موبایل کرده است.

تفاوت G4 با دیگر پرچمداران، در عین اینکه می تواند فاکتوری برای موفقیت آن باشد، ممکن است مرگ آن را نیز رقم زند. هنوز نمی توان با قطعیت از واکنش بازار نسبت به این محصول سخن گفت، اما با نظر گرفتن میزان استقبال از G Flex های ال جی، می توان اندکی برای آینده این شرکت اظهار نگرانی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • علی
    علی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    فقط کافیه یک گوشی ال جی برید بگیرید.
    دیگه عاشق ال جی میشید .
    گوشی الانت ال جی نیست یعنی نصف عمرت بر فناست .

  • SamanSJ
    SamanSJ | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    اگه این باشه فقط یه شکست محسوب میشه
    من پول به خم شدن گوشیم نمیدم...اصن چه ارزشی داره اینقدر خم شدگی؟
    گوشی های سونی اینقابلیت رو دارن
    زد وان قوم ما که الان شده عین همین تصویر

  • armin
    armin | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    فقط نکنم این باشه اگه اینم باشه اون ضخامتی که نوشتین اشتباهه گوشی امکان نداره ی سانت ضخامت داشته باشه خودتون گفتین نازکتر شده جی 3 ضخامتش 8.9 اه بد این نازکتره 9.9 شده؟!
    تازشم مدیرای ال جی گفتن کلی تغییرات تو راهی این که همون جی 3 هستش دکمه هاشم مال جی 2 اه این نمی تونه باشه باید یکم دیگه صبر کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی