ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ فرایند تولید پرچمدارانش را تسریع می بخشد

بالاخره کنگره جهانی موبایل امسال برگزار گردید و حالا گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge دیگر یک واقعیت هستند؛ از آنطرف هم تنها چند هفته تا آغاز سفارش گذاری برای خرید این دو محصول باقی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

بالاخره کنگره جهانی موبایل امسال برگزار گردید و حالا گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge دیگر یک واقعیت هستند؛ از آنطرف هم تنها چند هفته تا آغاز سفارش گذاری برای خرید این دو محصول باقی مانده.

سامسونگ نیز انتظار دارد که تلفن های هوشمند جدیدش فروشی رکورد شکن را داشته باشند چراکه برای زیباتر نمودن ظاهر پرچمدار خود و رساندن عملکردشان به سطح معقول هرآنچه در آستین داشت را رو کرد.

به نظر می آید که شرکت های مخابراتی هم باور دارند که می توانند فروش خوبی از این دو محصول داشته باشند و طبق برخی شایعات، شرکای تجاری این کمپانی کره ای تاکنون 20 میلیون دستگاه از آنها را سفارش داده اند که از این رقم 15 میلیونش به تلفن هوشمند گلکسی S6 و 5 میلیون دیگر هم به مدل S6 Edge مربوط می گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا شایعه ای دیگر منتشر شده که نشان می دهد گلکسی های ساخته شده از فلز و شیشه کاملا در مرکز توجه کاربران قرار گرفته اند و سامسونگ نیز فرایند تولید آنها را تسریع بخشیده و در نظر دارد که تا 10 اردیبهشت ماه 13 میلیون دستگاه از پرچمداران جدیدش را بسازد که از آن میزان 4 میلیون عددشان را مدل S6 Edge تشکیل خواهند داد.

بله مدلی که نمایشگر خمیده دارد بخش کوچکتری از میزان تولید سامسونگ را به خود اختصاص داده که این مسأله می تواند دو دلیل داشته باشد.

نخستین مسأله این است که طبق شنیده ها، تولید نمایشگرهای خمیده چندان هم کار ساده ای نیست و دوم آنکه S6 Edge هنوز هم فناوری جدیدی در نوع خود محسوب می گردد، هرچند که هم اکنون میزان اسقبال کاربران آن در مقایسه با Note Edge بیشتر است.

با این همه موبایل مورد بحث بدنه صافی ندارد و به خاطر همین سنت شکنی بسیاری هنوز هم به دیده تردید به آن می نگرند و نگرانند که دست گرفتن یا حفاظت از نمایشگر آن برایشان دشوار باشد.

با در نظر داشتن همه این مسائل، اینکه انتظار داشته باشیم اغلب کاربران به سراغ خرید مدل آشناتر S6 بروند چندان هم دور از انتظار نیست.

در مورد اینکه چه زمانی می توانید مالک یکی از این تلفن های گلکسی شوید هم باید اعلام کنیم که عرضه جهانی آنها از 21 فروردین ماه 1394 آغاز خواهد شد و این در حالی است که ثبت پیش سفارش برای خرید این محصولات هم 10 روز زودتر یعنی از 11 فروردین ماه شروع می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی