ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Zombie Highway 2؛ لذت قتل عام زامبی ها

اولین نسخه از Zombie Highway فوق العاده بازی محبوبی بود و نسخه دوم هم که برای مدتی در انحصار سیستم عامل iOS بود، حالا در اختیار اندرویدی ها قرار گرفته. نسخه دوم بازی تفاوت ساختاری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

اولین نسخه از Zombie Highway فوق العاده بازی محبوبی بود و نسخه دوم هم که برای مدتی در انحصار سیستم عامل iOS بود، حالا در اختیار اندرویدی ها قرار گرفته. نسخه دوم بازی تفاوت ساختاری زیادی با اولین بازی ندارد اما گرافیک آن بهتر شده، افکت های صدا ارتقا یافته اند و ماشین ها و اسلحه های جدید، به مراحل تنوع بخشیده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا مروری کوتاه بر این بازی داشته باشیم.

screen640x640

برا آن هایی که با این بازی آشنایی ندارند، در Zombie Highway، با دنیایی پر از زامبی طرف هستید، دنیایی که در عین سکوت، فوق العاده شلوغ و پر سر و صداست. به عنوان یک انسان باقی مانده از فجایع، باید ماشین خود را مجهز کنید و در اتوبانی که بی پایان است برانید و برانید و برانید.

به هر شیوه ای که شده باید از شر زامبی ها رها شوید. از اسلحه های متنوعی که در اختیار دارید گرفته تا کمک گرفتن از موانع برای تکه و پاره کردن موجودات سمجی که به ماشین شما چسبیده اند.

اگر چه شکل و شمایل بازی در نسخه دوم بسیار تغییر کرده اما هدف کلی همان است. شما در ماشینی نشسته اید که یک توپخانه متحرک است و تا در توان دارید باید برای بقا بجنگید.

بازی به طور رایگان عرضه شده اما اگر می خواهید در Zombie Highway 2 بهتر عمل کنید، می توانید از چند پرداخت درون برنامه ای بهره ببرید.

Zombie Highway 2

Zombie Highway 2

سازنده: Auxbrain, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 90.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    سلام سایت خوبی است

  • amirlolo
    amirlolo | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    جالب

  • ALI
    ALI | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    دیجیاتوی عزیز سلام خسته نباشید , میگم اگه میشه یه لطفی بکنید یه آموزش کامل و جامع راجب این دور زدن و تحریم گوگل پلی بزارید , ممنون میشیم همه , چون الان این بازی و اکثر بازی های خوب رو نمیشه بدون دور زدن دانلوود کرد ..

  • مهدی
    مهدی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    ورژن های مختلفشو امتحان کردم ولی همون اول میپره بیرون... گوشی نوت ۴
    درضمن دیجی جان چرا از مارکت پارس هاب استفاده نمیکنین؟! خداوکیلی بهترین مارکت اندرویدیه! امتحان کنین ببینین همه چی داره! حدود ۱۰۰۰ تا بازی دیتا دار رو هم با دیتاش میشه دان کرد!
    لینک گوگل پلی هم اشتباهه! ورژن اولشو گذاشتین!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی