ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Here Maps نوکیا، به iOS باز می گردد

نوکیا قصد دارد اپلکیشین Here maps را مجدداً و پس از یکسال برای آیفون عرضه نماید، البته به نظر می رسد این اپلیکیشن اینبار از لحاظ رابط کاربری به مراتب نسبت به نسخه ی پیشین اش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

نوکیا قصد دارد اپلکیشین Here maps را مجدداً و پس از یکسال برای آیفون عرضه نماید، البته به نظر می رسد این اپلیکیشن اینبار از لحاظ رابط کاربری به مراتب نسبت به نسخه ی پیشین اش بهبود یافته و دارای ظاهری کاملاً مناسب و جذاب گشته است.

جدا از قابلیت های مرسوم در اپلیکیشن های مرتبط به مسیریابی و نقشه، در اپ مورد بحث اطلاعات مرتبط به خدمات حمل و نقل عمومی، جزئیات زنده ی ترافیکی و نقد و بررسی مکان های مختلف به همراه تصاویری از هر محل هم موجود خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از امکانات مهم و کلیدی در Here maps دسترسی آفلاین به نقشه محسوب می گردد؛ اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا نقشه ی مرتبط به یک منطقه یا شهر خاص را دانلود و سپس حتی در شرایطی که دسترسی به شبکه ندارید، از آن برای مسیریابی استفاده نمایید. گوگل مپس امکانی مشابه را به کاربران خود عرضه می نماید، ولی در این ابزار قابلیت مسریابی آفلاین وجود ندارد.

اپ یاد شده سال پیش برای کاربران اندروید عرضه گردید و مدتی است که صاحبان ابزارهای مبتنی بر پلتفرم ویندوز فون نیز می توانند از آن استفاده نمایند. اما حالا و با واگذاری کسب و کار موبایل نوکیا به مایکروسافت، به نظر می رسد فنلاندی ها تلاش دارند تا با ارائه ی گسترده ی محصولات نرم افزاری خود در پلتفرم های موبایلی گوناگون نقشی پر رنگ تر را در این زمینه ایفا نمایند.

البته نباید فراموش کرد که Here maps‌ هر چقدر هم که خوب باشد باید در پلتفرم هایی مانند iOS و اندروید با اپلیکیشن قدرتمندی همانند مپس از گوگل به جدال بپردازد؛ نبردی بسیار دشوار که پیروزی در آن ابداً نمی تواند کار آسانی به حساب آید.

اپلیکیشن مورد بحث به زودی در اپ استور عرضه خواهد شد، هر چند با مشکلاتی که از امروز صبح گریبانگیر سرویس های iTunes‌ و فروشگاه های مرتبط به آن شده ظاهراً این زمان عرضه نیز عقب افتاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    دوستان من یه مشکلی با نسخه اندرویدی این برنامه دارم
    برای دانلود نقشه های آفلاین باید اکانت ساخت ولی من نمیتونم بسازم و همش این ارور رو میده:
    "sorry something wrong on our end. Try that again? "

    • Leopard
      Leopard | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

      دوست من شما ابتدا بصورت آنلاین و در یک مرورگر وب اکانت نوکیا را بسازید که با همکاری یاهو ارائه میشه و پس از اون توی اپلیکیشن اکانتتون رو وارد کنید

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی